INA Loyalty program vjernosti broji 600.000 članova!
Vjernost se uvijek isplati. Vođena tom mišlju, INA je 2020. godine pokrenula INA Loyalty program. Danas ta zajednica vjernih kupaca broji više od 600.000 članova koji prepoznaju i potvrđuju Ininu kvalitetu. Kako bi se dodatno zahvalila na vjernosti i proslavila ovaj uspjeh, INA je za svoje kupce pripremila i posebnu ponudu koja vrijedi do 15. veljače – slasni hot dog Original s kobasicom po izboru i omiljenim umakom po promotivnoj cijeni od 1 €!
A kako zapravo INA Loyalty funkcionira? S gotovo svakom kupnjom na Ininim maloprodajnim mjestima kupci skupljaju bodove s kojima napreduju kroz različite statuse. Kreće se od početnog Blue, pa preko Silver i Gold sve do prestižnog VIP statusa. Bolji status donosi i veće pogodnosti: od popusta na gorivo, besplatnih proizvoda, bogatog gastro iskustva, popusta na auto kozmetiku pa sve do besplatne pomoći na cesti ili pranja vozila. INA svoj Loyalty program kontinuirano razvija pa se i sama aplikacija obogaćuje dodatnim značajkama i funkcionalnostima, a poseban naglasak je na „gejmifikaciji“ korisničkog sučelja kako bi iskustvo korištenja bilo što intuitivnije i zanimljivije.
Jedna od novijih funkcionalnosti koje INA posebno ističe je iznimno jednostavno sudjelovanje u nagradnim igrama, bez ikakvih dodatnih troškova kao što su slanje SMS poruka. Ovo je svakako korisno, s obzirom na to koliko često INA nagrađuje svoje vjerne kupce. Upravo je u tijeku nagradna igra, u suradnji s Visom, u kojoj možete osvojiti svoje putovanje iz snova u vrijednosti od 10.000 €! Više o tome saznajte ovdje.
Ako se dosad još niste učlanili u INA Loyalty program vjernosti – sada je odlična prilika. Učlanite se preuzimanjem INA Loyalty aplikacije iz trgovina Google Play ili App Store ili putem internetske stranice www.inaloyalty.hr. Odmah nakon registracije u program dobivate i dar dobrodošlice – kavu, čaj ili čips Crunch&Go, ali i 100 bodova na svom INA Loyalty računu kao znak zahvalnosti za preuzimanje aplikacije! Već 60 godina INA je svaki put uz svoje kupce, a u ovoj slavljeničkoj godini dostizanje brojke od 600.000 vjernih kupaca, najdraži je poklon za Inu.
Sponzorirani sadržaj