JADROLINIJA “Zbog globalnog problema Google servisa moguće poteškoće kod isporuke karte mailom”
U četvrtak, 20. kolovoza 2020. godine, u jutarnjim satima, Google je na svojim službenim web stranicama svoje korisnike obavijestio o globalnom problemu isporuke mailova putem Google servisa. Zbog navedenih problema, moguće su poteškoće kod isporuke karte mailom prilikom kupovine putnih karata putem digitalnih kanala prodaje Jadrolinije, mobilne aplikacije mJadrolinija i web stranice Jadrolinije.
Bez obzira na ovu, globalnu poteškoću, kupnja karata putem mobilne aplikacije i web stranice i dalje je moguća. Putnici svaku kartu kupljenu putem mobilne aplikacije mJadrolinija mogu pronaći unutar aplikacije u rubrici “Moje karte” te istu iskoristiti za ukrcaj na brod. Putnici koji kupnju obavljaju putem web stranice Jadrolinije također mogu nesmetano dohvatiti svoju kartu prilikom obavijesti o uspješnoj kupovini, putem linka pod nazivom e – Karte.
Jadrolinija će svojim putnicima nastojati pomoći u nastavku nesmetane kupnje karata te osigurati ugodno iskustvo online kupovine, bez obzira na aktualan problem, priopćio je nacionalni brodar.
D.G.