>
  1 min. čitanja

Kampanja Čistoće "Odvoji, lako je" dobitnica vodeće regionalne nagrade za digitalni marketing SoMo Borac

Kampanja Čistoće "Odvoji, lako je" dobitnica vodeće regionalne nagrade za digitalni marketing SoMo Borac
Foto: Youtube screenshot

"Odvoji, lako je" informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu.

- Iznimno nam je drago da smo uspjeli popularizirati društveno važnu temu odvajanja otpada na zabavan i edukativan način primjeren svim dobnim skupinama. Zadatak nije bio lagan, ali video spot, koji smo radili u suradnji sa splitskim reperom Vojkom V, postao je hit i izvan Splita te nacionalna vijest. Ovo je prva SoMo Borac nagrada za našeg klijenta na ovom projektu Čistoću Split, kao i za našu agenciju. Zahvaljujemo stručnom žiriju te čestitamo drugim dobitnicima koji su prijavili stvarno odlične digitalne marketinške kampanje iz Hrvatske i regije - izjavio je direktor CTA komunikacija Petar Tanta povodom dodjele nagrade koja se održala proteklog vikenda u Tvornici kulture u Zagrebu u sklopu konferencije SoMo Borac powered by Httpool.

"Odvoji, lako je" informativna je kampanja koja je za cilj imala informirati građane o novom sustavu odvajanja otpada u polupodzemne spremnike u gradu Splitu. Iako je spot Odvoji, razdvoji tek dio sadržaja cijele kampanje, zbog pozitivnih reakcija korisnika, likovi iz spota postali su dio splitske grafiterske scene u Vukovarskoj ulici, a autentičan sadržaj istaknuli su i stručnjaci na festivalu Greencajtu.

Na nagrađenom sadržaju, prema konceptu i strategiji CTA tima u sastavu Nina Sivić-Cug, Lara Paša, Ana-Marija Crnica Živković, Hana Kajari, Petar Tanta, Marin Zdelar i Gordan Turković, na tekstu i glazbi radio je Vojko V, animaciju je napravila Sara Bernat, dizajn 2Dizajnera, dok su kamera i produkcija djelo DD Video Laba.

SoMo Borac je nagrada koja se već 11 godina dodjeljuje najboljim digitalnim radovima iz Hrvatske i regije, a koji uključuju kampanje, sadržaje i proizvode (aktivacije, webove, aplikacije i slično). Ovogodišnje izdanje prikupilo je rekordan broj prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, dok je održana i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inozemnih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva.

A.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.