Kapetan najvećeg putničkog broda na svijetu je - Dubrovčanin!

Najvećim putničkim brodom na svijetu upravlja zapovjednik rođen u Dubrovniku, kojem gotovo cijela obitelj navigava.

Teo Stražičić dugogodišnji je zaposlenik tvrtke Royal Caribbean International, korporacije koja je vlasnica najvećeg putničkog broda na svijetu, a na moru je još od 1980. godine te je 14 godina navigavao na teretnim brodovima. U svijet kruzera je otplovio 1994. godine, a 1997. prvi put zaplovio na floti brodova Royala. U međuvremenu je zapovijedao na brodovima Grandeur of the Seas, Legend of the Seas, Rhapsody of the Seas, Monarch of the Seas, Independence of the Seas te Liberty of the Seas.

Iako zapovijeda najvećim brodom na svijetu, kapetanu Stražičiću ovo nije najviša funkcija u Royal Caribbeanu. Od 2016. godine je obnašao dužnost kapetana flote u Upravi kompanije u Miamiju.

Rođeni Lapađanin, s adresom u Biogradu na moru, nije jedini član obitelji koji se bavi ovim poslom. I njegova braća Leo i Tin također plove morskim prostranstvima. Brat Leo je kapetan, dok je Tin glavni brodski električar, navodi Dubrovački dnevnik.

Icon of the Seas

Icon of the Seas dug je 365 metara, prvi je brod klase 'Icon', tri metra duljih brodova od klase 'Oasis'. Inauguralnu plovidbu kruzer je imao krajem siječnja ove godine, a kum broda je nogometaš Leo Messi.

Može primiti 5.610 gostiju i 2.350 članova posade. Ima 20 paluba, a izgrađen je u Finskoj, u brodogradilištu Turku.

Brod čija je gradnja trajala 900 dana plovi oko Karipskog otočja, a ima i posebnog člana posade – psa. Zove se Rover. Taj mladi četveronožni član posade, zlatni retriever, stalno boravi na brodu, a po funkciji na brodu je 'Chief Dog Officer', dok mu je zadatak  uveseljavati putnike i posadu na brodu, pa tako i našeg kapetana Stražičića i drugog kapetana Henrika Loya.

Kapetanu Stražičiću želimo još brojne pređene milje i mirno more!

J.T.

PROČITAJTE JOŠ:

Može li ‘Icon of the Seas’ pristati u Gruž? Evo što kaže dubrovački kapetan
Icon of the Seas, plovi kao najveći kruzer ikad i prvi na LNG pogon u floti kompanije Royal Caribbean International. Dug je 365 metara, ima 20 paluba i kapacitet od gotovo 8 tisuća putnika te 2 tisuće članova posade. Izgrađen u brodogradilištu u Finskoj, ovaj orijaš vrijedan 2 milijarde USD