Kraj vikenda obilježio pojačan promet u smjeru unutrašnjosti, posebice na autocestama, duž Jadranske magistrale
Pojačan je promet u smjeru unutrašnjosti, posebice na autocestama, duž Jadranske magistrale, u blizini turističkih središta te u trajektnim lukama i pristaništima, a povremeno se vozi u kolonama uz zastoje, izvijestio je u nedjelju popodne Hrvatski autoklub (HAK).
Kolona vozila u pokretu s povremenim zastojima je između čvora Zadar istok i tunela Sv. Rok te između čvorova Bosiljevo II i Karlovac u smjeru Zagreba.
Na Krčkom mostu pojačan je promet u smjeru unutrašnjosti, a kolona je od Njivica.
Na većini graničnih prijelaza nema dojava o dužim čekanjima.
U splitskoj trajektnoj luci znatno je više onih koji se vraćaju s dalmatinskih otoka nego onih koji na njih odlaze
Danas je naoko mirno sve u splitskoj trajektnoj luci, sve ide prema planu, prenosi HRT.
Koordinatorica splitske Jadrolinije, Jelena Ivulić, otkrila je kako je mirno te da je pritisak "malo slabiji".
- Mirnija je nedjelja. Pristižu nam putnici, nije to onaj jaki pritisak, nešto malo slabije. Idemo prema ciljanom broju od 80 tisuća putnika i 17 tisuća vozila. U Supetru je za sada mirno i nemamo potrebe za dodatnim linijama iako očekujemo jači povratak, rekla je.
Pozvala je sve građane i turiste da ne zaborave rezervirati karte za trajekt.
- Na skoro svim linijama osim Supetra (je potrebno rezervirati karte), znači, Starigrad, Vis i Šolta. Karta ujedno služi i kao rezervacija koja garantira ukrcaj. Svakako preporučujemo kupnju preko naše web stranice ili aplikacije, kazala je.
Otkrila je i kako se razni djelatnici Jadrolinije nose s ljetnim pritiscima.
- Navikli smo, tko god je izabrao ovu vrstu posla, zna da je ljeto radno. Zima nam je lakša, osim kad su nevremena, to nosi svoje. Nadoknađujemo odmor preko zime, tada će se kroz deseti mjesec krenuti na godišnje odmore. Što se toga tiče, već dugi niz godina, nama je ovo sasvim normalno, ustvrdila je.
Ivulić je dodala da su djelatnici Jadrolinije "cijeli dan" na raspolaganju klijentima te da "ulažu vanljudske napore", kako prodajno osoblje, tako i pomorci.
Gosti nekada ne govore niti jedan jezik osim svoga, tako da se i tu snađemo. Što se toga tiče, zaista imamo dosta iskustva i kada imamo nove djelatnike, borimo se svi zajedno da smo uz njih i da grešaka bude sve manje. Cijeli dan smo u špici sezone na raspolaganju našim putnicima, dajemo maksimalno sve od sebe. Prodajno osoblje i naši pomorci su stalno ovdje. Ulažu se vanljudski napori. Nema stajanja, ukrcaj, iskrcaj, manevri... Sigurnost putnika je na prvom mjestu, zaključila je.
A.B.