KRCATI BRODOVI ZA OTOKE Jadrolinija na putu da stigne rekordnu 2019. godinu

Bolje biti oprezan, pa se ugodno iznenaditi. Možda bi upravo ovom rečenicom mogli opisati svu neizvjesnost prve polovine ove turističke godine i realno olakšanje koje kojem turistički i prometni sektor proživljava posljednjih tjedana. Nakon pandemijske godine obilježene strahom i odustajanjem od putovanja, turisti su jednostavno navalili na Jadran i brojke se bliže onoj rekordnoj 2019-oj, a ponegdje, kao na Hrvatskim autocestama, ovog vikenda te brojke su i premašene. Logično nam je stoga bilo pitati i našeg najvećeg brodara – kakva je situacija i što brojke kažu?

– U lipnju 2021. godine je prevezeno oko milijun putnika i 340.000 vozila, što je ako uspoređujemo s 2020. godinom povećanje od 30%, a u odnosu na rekordnu 2019. godinu riječ je o 75% ostvarenog prometa – kazuje nam Marija Zaputović Mavrinac iz Jadrolinije.

Na nekim linijama plovi se konstantno, neovisno o redu plovidbe

– Na svim linijama duž Jadrana plovi se prema redu plovidbe prilagođenom visokoj sezoni, s povećanim brojem dnevnih putovanja. Međutim, naši djelatnici na terenu procjenjuju situaciju i sukladno prilivu vozila se odlučuje o uvođenju dodatnih putovanja. U srpnju 2021. godine je prevezeno preko 2 milijuna putnika i 590.000 vozila, što je također 30% bolji promet nego 2020. godine.  Kada ovaj rezultat uspoređujemo s  2019. godinom riječ je oko 80% ostvarenog prometa – kazuje Zaputović Mavrinac i dodaje da se na pojedinim posebno frekventnim linijama plovi konstantno, neovisno o redu plovidbe.

Foto: Jadrolinija

Kao zanimljivost nam iz Jadrolinije otkrivaju da njihovi brodovi godišnje naprave preko 2 500 izvanrednih putovanja kao odgovor na trenutne situacije i potražnju u razdobljima visoke sezone

– Jadrolinijina flota trenutno broji 55 brodova te su u visokoj sezoni svi brodovi u funkciji održavanja linija, a od 2017. godine na ovamo, nabavili smo i 5 novih brodova: Faros, Ugljan, Lošinj i Otok Pašman; katamaran Jelena – pojašnjava Zaputović Mavrinac.

Pomorci čine 75% zaposlenih

– Društvo zapošljava oko 1700 djelatnika, dok taj broj u sezoni zna doseći i do 1800 što podrazumijeva prvenstveno sezonsko pojačanje u pomorskom i prodajnom kadru. Općenito, oko 75% djelatnika Jadrolinije su pomorci, a 75 godina star brodar se i modernizira , pa su tako od ove godine prisutni na Instagramu, Twitteru, Linkedinu i YouTube-u. U srpnju smo putem društvenih mreža predstavili novi vizualni identitet maskote Jadrolinije, dobrodušnog i pouzdanog Barbe. Nakon virtualne premijere, Barba je i oživio te razveselio putnike u splitskoj trajektnoj luci – kaže nam Zaputović Mavrinac i zaključuje:

– Istraživanje tržišta pokazalo je da preko 80% ispitanika obalne Hrvatske ima pozitivno mišljenje o Jadroliniji. Pomak u unapređenju usluga u posljednje 4 godine – otočani percipiraju 52% „puno bolja“.

Jurica Gašpar / D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

FOTO Jadrolinija predstavila Barbu: “Naša maskota predstavlja dobroćudnog i pouzdanog kapetana broda”