Ministrica turizma: “Mi smo na 99 posto u odnosu na 2019. godinu, ali “last minute” bit će značajan

Ministrica turizma Nikolina Brnjac za Dnevnik HRT-a je rekla da je još jedan veliki izazov pred nama glede turističke sezone. Od početka godine do danas otprilike je 680 tisuća turističkih dolazaka s otprilike oko 2 milijuna noćenja, naglasila je.

– Mi smo, gledajući brojke, na 99 posto u odnosu na 2019. godinu, ali kada se usporedimo s 2021. godinom, naši su rezultati veći za 24 posto – rekla je Nikolina Brnjac i dodala kako samo u ožujku imamo preko 750 tisuća noćenja i samim time smo za 110 posto premašili 2021. godinu.

Naglašava kako će nam i ove godine biti prednost ta što je Hrvatska auto destinacija, ali kako kaže, veseli nas i najava međunarodnih linija k našem jugu, tako da možemo očekivati veliki broj međunarodnih letova.

– Najvažnije je poslati poruku da je Hrvatska odgovorna i održiva turistička destinacija”, naglašava ministrica i dodaje kako je došla zadnja informacija s tržišta Poljske da unatoč poskupljenjima nema otkazivanja boravka u Hrvatskoj.

Brnjac je rekla kako će ove godine “last minute” biti značajan, ali, kako kaže sav booking koji je bio do 24. veljače, bio je iznad razine od 2019. godine. On je zbog geopolitičke situacije usporen, ali bitno je da nije stao.

– Možemo biti relativno zadovoljni i s nadolazećim uskršnjim praznicima. Moramo i ovim prvim turistima poslati poruku da smo održiva i kvalitetna destinacija s velikom turističkom ponudom – rekla je i dodala kako je ministarstvo turizma kreiralo posebnu oznaku održivog turizma “Hrvatska prirodno tvoja – čime se šalje poruka ne samo brige za okoliš, već i interakcije između lokalne kulture.

Na pitanje što je s pandemijskim mjerama, ministrica je rekla kako je pandemija još uvijek s nama i da moramo svi biti na oprezu, a što se tiče ulaska u Hrvatsku, pravila su slična kao prošle godine. Naglasila je kako stožer prati situaciju u Hrvatskoj i izvan nje i temeljem toga donosi određene mjere. Ministrica naglašava da inflacija utječe na turističku potražnju, no da svaka kvaliteta ima svoju cijenu.

Dnevnik/IMS/HRT