Na snimci brodara i Ankice Mamić bio i direktor TZ Šibensko-kninske, poznat po top listama uhljeba - Pozvao da se Morski.hr "učini irelevantnim"

Ne stišava se oluja, nakon što je Morski HR objavio polusatnu snimku sastanka održanog 17. kolovoza predstavnika Hrvatske udruge privatnih brodovlasnika i voditeljice agencije za odnose s javnošću Integral Marketing and Communications (IMC) Ankicom Mamić, koja se, među ostalim, na sastanku razmetala svojim privatnim poznanstvima s nekim ministrima i njihovim obiteljima.

Brodovlasnike je u prvom redu zanimalo kako da u javnosti "nabildaju" svoj imidž i poprave reputaciju nakon niza negativno intoniranih tekstova na portalu Morski HR, te kako da spomenuti medij "marginaliziraju", piše Šibenski.

Najsporniji trenutak dogodio se nakon sastanka kada su se u WhatsApp grupi "Brodari na Jadranu", kako je izvijestio Morski.hr, počele ispisivati prijetnje vlasniku portala Jurici Gašparu i njegovim novinarima. Spominjala se, navodno, otmica novinara, vožnja u prtljažniku, a na adresu portala počele su stizati i poruke, poput: "Kraj vam dolazi polako, ali sigurno!"

No, osim predstavnika brodara i PR stručnjakinje Ankice Mamić, na snimci se čuje i glas Krešimira Šakića, direktora Turističke zajednice Šibensko-kninske županije. Što je on tu radio, koja je njegova uloga u cijeloj toj priči, kako komentira naknadne prijetnje i odgovore na slična pitanja pokušali smo dobiti od njega osobno, a umjesto odgovora na pitanja, s njegovog maila stigla nam je kratka izjava.

Pozvan sam, ali rješavanju njihova problema nisam mogao značajnije pomoći

- Pozvan sam da se pridružim spomenutom sastanku od strane dijela njegovih sudionika koje poznajem kao dionike turističke djelatnosti, a kojima je namjera bila prezentirati problematiku svog poslovanja. Uglavnom je bila riječ o problemima komunikacijske naravi čijem rješavanju nisam mogao značajno pridonijeti, pa sam sastanak nakon nekog vremena napustio. Kako je riječ o sastanku s čijim predmetom nisam izravno povezan, njegove detalje i sadržaj ne bih komentirao već bih to prepustio onim koji su u to detaljnije upućeni. Također, ograđujem se od svih reperkusija proizašlih iz daljnje komunikacije u kojoj nisam sudjelovao. Posebno se ograđujem i smatram neprimjerenim bilo kakvo pozivanje na nasilje ma u kakvom kontekstu ono bilo izrečeno - rekao nam je Krešimir Šakić.

Na objavljenoj snimci Šakić nije puno govorio. Jedna od njegovih izjava odnosila se na potrebu da se Morski.hr "učini irelevantnim", a nakon petnaestak minuta ispričao se obiteljskim obvezama i napustio sastanak, piše Šibenski.

Nakon što je snimka dospjela u javnost, Hrvatsko novinarsko društvo (HND) osudilo je prijetnje te je dogovore s agencijama za odnose s javnošću o ocrnjivanju kritičkih medija nazvalo neprihvatljivima. Također, Vijeće Europe za medijske slobode objavilo tekst Platforme za sigurnost novinara u kojoj se opisuje situacija u kojoj su se našli novinari portala Morski.hr te se "traži osuda i kažnjavanje počinitelja prijetnji novinarima".

Šakić poznat po top listama uhljeba

Dugogodišnji, danas neaktivni član SDP-a, Krešimir Šakić, direktor je županijskog TZ-a postao u svibnju 2022. godine.

Široj čitalačkoj publici je poznat po mrtvoj trci s najvećim hrvatskim uhljebima, gdje se redovito pojavljuje po medijima (dovoljno je u tražilice upisato "top lista uhljeba" i eto ga!).

Iz male murterske turističke agencije Šakić dospijeva sve do NP Krka, a uzlaznom putanjom kreće onoga trena kada SDP osvaja vlast u Šibeniku. Promijenio je ovaj partijski kadar tri direktorska položaja te je tako vodio TEF, zatim Studentski centar pa i Krku, a sada i TZ Šibensko-kninske gdje je "dionicima turističke djelatnosti" sugerirao Morski HR učiniti irelavantnim.

Cijelu snimku možete poslušati u članku niže...

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

DOGOVARAJU INICIJATIVU ZA OTMICOM NAŠEG NOVINARA! Brodari angažirali PR stručnjakinju za 100 tisuća eura: “Pregazit ćemo Morski HR, blokirali bi i splitsku luku, ali... bez brige, dobra sam s Glavinom i Bačićem”
Brodari iz Krila Jesenice toliko su ljuti na tekstove Morskog HR, da su u nemogućnosti demantiranja jedne jedine vijesti argumentima, odlučili angažirati PR agenciju IMC i njihovu stručnjakinju Ankicu Mamić, a sve kako bi sebi poboljšali rejting u javnosti. Nije im pritom problem iskeširati ni sto tisuća eura, koliko spominju