>
  2 min. čitanja

Nastavlja se promocija Hrvatske na jednom od vodećih francusko-njemačkih TV kanala ARTE TV

Nastavlja se promocija Hrvatske na jednom od vodećih francusko-njemačkih TV kanala ARTE TV
Foto: Arte TV / Screenshot

Popularni i iznimno gledani francusko – njemački TV kanal ARTE, specijaliziran za programe iz kulture, emitirao je polusatnu emisiju o bogatoj tradiciji vinogradarstva u Hrvatskoj.  Emisija pod nazivom Des vignerons et des hommes (Vinogradi i ljudi), nastala u suradnji producentske kuće Grand Angle s Predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj, predstavila je 20-ak najznačajnijih svjetskih vinorodnih destinacija, a uz Hrvatsku su predstavljene i države poput Argentine, Italije, Australije, Čilea, Portugala, Grčke i Japana.

– Ovo je samo jedan u nizu projekata kojima ciljanu publiku upoznajemo s manje znanim činjenicama iz naše bogate baštine. „Vinogradi i ljudi“ značajna je emisija za promociju na važnom francuskom tržištu koje posebno prepoznaje izvrsnost gastronomije i enologije te će se ova promocija zasigurno pozitivno reflektirati i na buduće dolaske s ovog tržišta tijekom cijele godine – izjavila je Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.

Emisija „Vinogradi i ljudi“ predstavlja bogatu povijest vinogradarstva Dalmacije, regije koja obiluje najstarijim vinogradima na Mediteranu. Preko vinograda Hvara, Brača, Korčule i Primoštena francuski gledatelji otkrivaju bogatu povijest dalmatinskog vinogradarstva od antičkog doba do danas, dok su kroz razgovore s poznatim hrvatskim vinarima predstavljena neka od najkvalitetnijih hrvatskih vina i dalmatinske autohtone sorte. Emisija stavlja naglasak i na novu generaciju hrvatskih vinara koja je unijela polet u tradiciju dalmatinske vitikulture, a gledateljima su predstavljeni jedinstveni terasasti vinogradi koje su dalmatinski vinogradari uredili još u 19. stoljeću.

– Više od 800 tisuća gledatelja, koliko prati popularni kanal ARTE, kroz ovu će emisiju bolje upoznati tradiciju i raznolikost hrvatske enologije, koja, uz gastronomiju, postaje sve važniji turistički proizvod, posebice u posezoni. Na ovaj način zadržavamo prisutnost i vidljivost na nama važnima francuskom i njemačkom tržištu – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, najavivši kako će ekipa ARTE TV-a sredinom rujna u Hrvatskoj snimati nove emisije posvećene bogatom naslijeđu Nikole Tesle i Ivana Meštrovića, a priprema se i zaseban film o tradiciji proizvodnje maslinovog ulja.

Ciklus odličnih članaka i emisija o Hrvatskoj u francuskim medijima nastavljen je i objavljenom velikom reportažom o Splitu u jednom od najčitanijih francuskih dnevnih tiskovina 20 Minutes, čiju tiskanu verziju dnevno prati gotovo četiri milijuna ljudi. U reportaži je Split prozvan zvijezdom hrvatskog turizma, a istaknuti su i drugi gradovi u regiji poput Trogira, Klisa i Solina.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.