Odvjetnik Ankice Mamić traži da uklonimo tekst s javno dostupnim podacima o poslovanju s državom, a Mamićka lagala novinarima da nije spominjala Morski!

Odvjetnik Ankice Mamić, Zlatko Mateša poslao nam je dopis u kojem želi da uklonimo tekst "'Marginalni' portal doznaje: Evo koliko je agencija Ankice Mamić zaradila od resora ministra Bačića, čijim se poznanstvom hvali - Osudila je i PR udruga" u kojem smo prenijeli javno dostupne podatke iz Državne riznice o poslovnim odnosima njene agencije i pojedinih ministarstava i državnih tvrtki.

Evo što su između ostalog tražili:

"Molimo Vas za trenutnu objavu ispravka teksta sukladno priloženom zahtjevu na istovrijedan način izvornog teksta članka, te uklanjanje istog teksta.

Agencija IMC je u otvorenom postupku javne nabave u prosincu 2022., koji je raspisao Središnji državni ured za  obnovu i stambeno zbrinjavanje za usluge promidžbe i vidljivosti projekata obnove sufinanciranih sredstvima  Europske unije, odabrana kao ekonomski najpovoljniji ponuđač. 

Napominjemo, kako prema pravilima EU, svi ovakvi projekti obvezno i nužno sadrže komponentu promidžbe i  vidljivosti za što je normalno i uobičajeno angažirati PR i marketinške agencije u javnom i transparentom  postupku javne nabave, sve sukladno Zakonu.  

Dodatno, Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje tada uopće nije bio dio Ministarstva  prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine niti je gospodin Branko Bačić tada bio ministar. Projekt koji  je započet u djelokrugu navedenog Središnjeg ureda samo je nastavljen nakon pripajanja Ministarstvu prostornoga  uređenja, graditeljstva i državne imovine RH.  

Nadalje, na infrastrukturnim projektima koji su financirani sredstvima EU surađivali su i s Ministarstvom mora,  prometa i infrastrukture RH i to također kao odabran ponuditelj u provedenom otvorenom postupku javne nabave.  

Integralni marketing i komunikacije kao agencija, redovito prati i prijavljuje se na otvorene javne natječaje za  usluge promidžbe i vidljivosti koje raspisuju kako tijela javne uprave, tako i javna poduzeća i svi drugi subjekti,  a koji su u cijelosti transparentni i otvoreni za prijave drugih ponuđača".

Mamić otvoreno lagala novinarima o sastanku!

Dodajmo ovome kako je Ankica Mamić u jednom od intervjua koje je dala novinarima, konkretno Danas.hr lagala da na sastanku s brodarima nije spominjala Morski HR:

Podsjetimo, Ankica Mamić je doslovno na sastanku, kojeg u cijelosti možete poslušati OVDJE kazala: "Zato sam rekla da treba uključiti ministra turizma, svakako ga uključit. kad budemo imali brojke, onda će biti supernulta točka početi pričati dobre priče, što vi dobro radite, a onda ćemo Morski svest na ono što on je, neki marginalni portal koji… ukoliko se ne predomisli."

O svemu su ovih dana pisali brojni mediji, a jučer je s njom, ali i s glavnim urednikom Morskog HR Juricom Gašparom radila intervju i televizija Al Jazeera.

Na pitanje novinara Gašparu: "Što bi još pitao Ankicu Mamić", Gašpar je pitao: "Da odgovori zašto je lagala u dotičnom intervjuu". Mamić je na to pitanje novinaru odgovorila da je "nekorektan u pitanjima".

Sukladno članku 42, stavku 4. Zakona o medijima, odvjetniku smo napisali da ne možemo objaviti neistinit dio kao ispravak netočnog navoda, jer to on nije i time bi lagali čitatelje, što nipošto ne želimo, dok smo komentar IMC agencije svakako prenijeli i ponudili smo Ankici Mamić intervju i prenošenje njene verzije događaja, na što nismo dobili odgovor.

Naime, informacija o tom sastanku je itekako bila od javnog interesa i proizišla je, kako kaže i članak 21. stavak 4. iz vrijednosnih sudova autora čije je objavljivanje bilo u javnom interesu i ako je ta informacija dana u dobroj vjeri.

Ankica Mamić je, podsjetimo, tijekom poslovnog sastanka s brodarima više puta spominjala ministre i poznanstva s njima.

Morski HR

PROČITAJTE JOŠ:

“Marginalni” portal doznaje: Evo koliko je agencija Ankice Mamić zaradila od resora ministra Bačića, čijim se poznanstvom hvali - Osudila je i PR udruga
PR agenciji Ankice Mamić koja se u kolovozu sastala s brodarima iz Krila Jesenice kako bi u sklopu posla vrijednog 100 tisuća eura podigla “narušen” PR zbog kontinuiranog pisanja o ilegalnim radnjama na moru od strane medija, pri čemu su posebno isticali Morski HR, kojeg kako je Ankica Mamić rekla