Ovo je trajekt kojeg je od Norvežana kupila Jadrolinija - Povezivat će Dubrovnik i Bari!

Dugo se šuškalo da je nacionalni brodar Jadrolinija u postupku nabavke trajekta koji će biti veći od svih koje do sada posjeduje.

Nedavno su šuškanja postala još i glasnija kada je Jadrolinija na svojim službenim stranicama objavila da će od ljeta nova trajektna linija povezivati Dubrovnik s Barijem u Italiji objavila da će od ljeta nova trajektna linija povezivati Dubrovnik s Barijem u Italiji. Prethodno, navedena je trajektna linija bila privremeno ukinuta, a sada će, na radost brojnih putnika biti ponovo uspostavljena.

Koji bi trajekt mogao voziti tu liniju, pitali su se mnogi, a jedno od mogućih rješenja bilo je i kupnja novoga.

Hrvatski nacionalni brodar je za Dalmaciju danas otkrio i više:

"Jadrolinija je trenutno u procesu priključenja broda Oslofjord svojoj floti prvenstveno radi održavanja međunarodnih linija, a ne isključujući opciju uključenja u lokalne državne linije. Brod očekujemo u Hrvatskoj krajem ovog mjeseca nakon čega odlazi u brodogradilište na osnovne prilagodbe vizualnom identitetu Jadrolinije, te potom i uključenje u putnički pomorski promet.

Riječ je svakako o brodu kojeg s ponosom očekujemo te koji će predstavljati značajno unapređenje usluge, komfora i sadržaja kojeg nudimo našim putnicima, ali i ne manje bitno, jačanje pozicije Jadrolinije u međunarodnom dijelu poslovanja", napisali su iz Jadrolinije.

Izgrađen 1993., renoviran 2014.

Brod 'Oslofjord' izgrađen je 1993. u švedskom brodogradilištu Bruce Shipyard, opremljen je u Norveškoj, a potpuno renoviran 2014. u Finskoj. Njegov matični brodar do sada je bio Norveški Fjordline, a plovio je iz Sandefjorda u Norveškoj do Stromstada u Švedskoj. Za taj mu je put prosječno trebalo 2 sata i 30 minuta plovidbe.

Dugačak je 134,40 metara, prosječna brzina mu je 17, iako može ploviti i brzinom od 19 čvorova, a prima 1.800 osoba i 350 automobila. Brod je to kojega pokreću dva motora.

Zanimljivo, putničke kabine koje je brod izvorno posjedovao, uklonjene su tijekom renovacije 2014. kako bi se dobilo na prosoru za sjedala i komforu putnika.

Uz navedeno, 'Oslofjord' ima i igraonicu za djecu, kasino aparate, ali i veliki Duty Free shop.

Što će od navedenoga zadržati, a što još dobiti tijekom plovidbe pod Jadrolinijinom zastavom, tek nam predstoji za vidjeti, piše Dalmacija danas.

Evo i kako novi Jadrolinijin brod izgleda unutra...

Lorena Zvonimira Kolak

PROČITAJTE JOŠ:

Na trajektnoj liniji Dubrovnik - Bari Jadrolinija uvodi 10 putovanja tjedno
Hrvatski nacionalni brodar Jadrolinija najavljuje da trajektna linija Dubrovnik – Bari u 2024. godini donosi novosti. No, kako kažu, ne žele odmah otkriti sve, već će kroz sljedećih nekoliko dana otkrivati kakvu priču pišu putovanja na ovoj liniji, ove godine. Jedna od novosti u novom redu plovidbe jest veća
Jadrolinija nabavlja trajekt između Zadra i Dugog otoka, koji će moći ispod mosta Ždrelac!
Nacionalni linijski brodar, riječka Jadrolinija, u novom investicijskom ciklusu počinje s gradnjom novih brodova. U prvoj fazi riječ je o tri nova električna broda, dok je drugi korak projektiranje novog dvostranog trajekta namijenjenog povezivanju južnog dijela Dugog otoka s putničkom lukom u Gaženici. Zadrani se već sada pitaju