Pelješac kreće s razvojem novih proizvoda, cilj je produljenje turističke sezone
PELJEŠAC – Turističke zajednice s poluotoka Pelješca udružile su se na projektu razvoja outdoor i eno-gastro proizvoda. Udruživanje na ovome projektu sve četiri turističke zajednice – Janjina, Trpanj, Ston i Orebić – potpisale su krajem prošle godine. Napravljen je i operativni plan u suradnji s tvrtkom Feel IQM, koji su prihvatila turistička vijeća, te se kreće sa realizacijom projekta.
Kako navodi portal Dubrovniknet, cilj projekta je produljenje pred i posezone, te kroz umrežavanje različitih dionika i poticanje gospodarskog razvoja. Outdoor i eno gastro ponuda su globalno u stalnom porastu te se najavljuje i daljnji rast. Proizvod je namijenjen gostima koji duže borave na Pelješcu, a tijekom boravka žele autentično iskustvo inspirirano bogatom gastronomijom, vinskom tradicijom i aktivnostima na otvorenom, kao i jednodnevnim posjetiteljima koji žele doživjeti posebno turističko iskustvo.
Tematski mjeseci će se odvijati od ožujka do prosinca. U eno-gastro segmentu osmišljeni su proizvodi na temu malostonskih kamenica, stonske soli, peljeških okusa, vinara i kapetana. Cilj svakog proizvoda je uključiti gospodarstvo cjelokupnog poluotoka Pelješca, tako da će se segmenti svakog proizvoda moći doživjeti kroz cijelu godinu, pričat će se priča o posebnostima i bogatstvu Pelješca. U posebnim tematskih mjesecima snažnije će se promovirati određena tema, te će primjerice priča o pelješkim vinarima ili stonskoj soli biti posebno promovirana u ugostiteljskim objektima, vinarijama, također će biti uključena u turističke pakete agencija te promovirana u ponudi hotela, kampova i ostalih smještajnih objekata. Turistički proizvodi će se dugoročno razvijati, u tijeku je osmišljavanje manifestacija i itinerera boravka gostiju za eno gastro proizvod.
Istovremeno se radi i na razvoju aktivnosti na otvorenom. Prva faza je osmišljavanje staza za planinarenje i brdski biciklizam, radi se digitalni zapis (gps trag) istih, a zatim slijede radovi na označavanju staza, mapiranju i promociji. Pelješac ima izniman potencijal za razvoj eno gastro ponude, prepoznat je po vinarstvu, tradicionalnim restoranima i konobama, prepun je planinarskih i šumskih puteva, vinskih cesta, a kroz gotovo cijeli poluotok prolazi i Napoleonov put u dužini od 61 km, što ga čini izvrsnim mjestom za pješačenje, planinarenje i brdski biciklizam.
Zamislite boravak na otvorenom u netaknutoj prirodi, raznolikoj vegetaciji, uz obilazak rustikalnih mjesta gdje možete kušati domaće specijalitete pod pekom i pri tome uživati u jedinstvenom okusu plavca malog. Zamislite idealno mjesto za bijeg od stresa i užurbane svakodnevice – zamislite Pelješac.
M.B.