Pogledajte kako u Zadru različito (ne) tretiraju identičan problem okupacije pomorskog dobra ležaljkama od strane hotelskog lanca

ZADAR - Pojedini hotelski lanci, turističko-ugostiteljske tvrtke i pojedinci, kao da imaju privilegiraniji položaj od drugih, pa će se povremeno zažmiriti na zakone, odj**ati građane po prijavama i rastegnuti žvaku ignorancije do rujna i listopada, kad se džepovi napune, a prijave više nemaju smisla. Sve do novog ljeta... Evo kako to, primjerice izgleda u "pripoštenom" Zadru.

Da ne griješimo dušu, ne prave svi budalama građane i zakone ove zemlje. Kako kaže čitateljica iz Zadra, postoji odlična komunikacija s tamošnjim komunalcima, no nekako uvijek zapne na "višoj istanci". Zašto je tako, ako bi pred zakonom trebali biti isti - svi?!?

- Danas sam telefonski razgovarala sa nekim na fiksni telefon vezano za Falkensteiner hotel na Boriku u Zadru i rezervaciju mjesta njihovim ležaljkama i onima kraj Famousa - započinje priču čitateljica koja je prijavljivala i pažljivo bilježila svoje prijave, kao i odgovore koje je dobivala od komunalaca.

- Iako je kvaliteta mora tamo izrazito loša, plaža je pješčana te je kao takva zanimljiva malenoj dječici kojima preostaje da se igraju gdje je ostalo slobodnog mjesta - pojašnjava.

- Prijava komunalnom redarstvu grada Zadra išla je 2023. I ponovno 2024. Komunikacija sa njima je odlična i brza, no očito da se netko iz Grada u cijelom procesu prijave oglušuje na slovo zakona pa dok prođe prođe. Priča je stara i dobro poznata, a u prilogu vam šaljem slike iz 2023, 2024. Kao i komunikaciju mejlom - zaključuje čitateljica.

D.G.