Šibenska tvrtka o tegljenju starog broda iz Slovenije: "Ne ide u rezalište, naprotiv, radi se o rijetkom plovilu - Ako može Galeb, čemu pompa oko Brigit?!"

I prije nego li ćemo dobiti odgovor iz Ministarstva mora o sigurnosnom protokolu tegljenja starog broda koji je dotegljen u Hrvatsku iz slovenske Izole, o čemu je Morski HR pisao u subotu, 7. rujna, javila nam se tvrtka iz koje tvrde da brod ne ide u rezalište.

Podsjetimo, javio nam se zabrinuti čitatelj koji tvrdi da je zabrinut za sigurnost, jer se staro plovilo tegli, kako on tvrdi u Kraljevicu. Javio nam se Vadim Arsenyuk, direktor SKYDEAL MARIN d.o.o., tvrtke registrirane u Šibeniku, koji pak kaže nešto sasvim drugačije. Evo što je rekao za Morski HR:

- Potvrda za tegljenje” Hrvatskog registra brodova i Lučkoj kapetaniji Pula koje je izdala Rješenje za tegljenje, te firmi koja je zadužena za obavljanje tegljenja plovila BSK Commerce d.o.o. i firmi SkyDeal Marine d.o.o gdje je plovilo privremeno vezano u namjeri istog izvlačenja na suhi vez u Luci otvorenoj za javni promjet - Luka Dobra Bakarac, sa ciljem restauracije tako rijetkog primjerka plovila.

U prilogu Vam dostavljavam u svu dokumentaciju koja se ishodila prije nego se krenulo u postupak tegljenje plovila u ovom slučaju radi se o jahti “Brigit”.

Brod ne ide u rezalište

Riječ je o vrlo rijetkom i specifičnom plovilu koje je izgradio talijanski Alfamarine tj. Cantieri Moschini S.p.a 1985 godine.

Plovilo je ukupne duljine preko svega 25,30 m. Nalazi se u luci Dobra/ Bakarac pod koncesijom SkyDeal Marine do.o sa namjerom izvlačenja na suhi vezu u cilju buduće restauracije i možebitne daljnje prodaje.. u svakom slučaju nikavo rezanje plovila ne dolazi u obzir!

"Nije istina da ga nitko nije htio: 'Nepoznatoj osobi su planovi pomršeni'"

Ovaj tekst je očito plod nepoznate osobe koja je itekako htjela dobiti ovo plovilo, ali ga nije dobila. Nažalost za svoju osobnu materijalnu korist u cilju davanja u rezalište plovilo “Brigit” ili neki drugi način eksploatacije opreme plovila. Međutim toj nepoznatoj osobi su planovi pomršeni kada je vlasnik plovila odustao od davanja plovila dotičnoj nepoznatoj osobi s ciljem rezanja ili slično, te ga je vlasnik ipak odlučio dao ga na suhi vez i buduću restauraciju. Zato možemo tvrditi da je ta nepoznata osoba i poslala ovakav dopis Morskom.hr gdje je zbog propuštene dobiti i pakosti odlučila poslati ovako neistinite i neprovjerene informacije Morskom.hr.

„Plovilo nije opasno!“

Treća informacija je da plovilo nije opasno, jer je pregledano od inspektora HRB-a i da je imalo opasno sigurno ne bi dobilo Potvrdu HRB-a, također ni Rješenje Lučke kapetanije Pula.

Ukoliko imate kakve sumnje pozivamo Vas da dođete i osobno se uvjerite. Istina da je plovilo staro i zapušteno, ali što nije razlog da ga se da u rezalište ili slične namjere.

Ako je Grad Rijeka dao priliku za restauraciju m/b Galeb, ne vidimo u čemu takva pompa za restauracijom mnogo manjeg projekta jahte “Brigit” - ispričao je Vadim Arsenyuk za Morski HR.

D.G.

PROČITAJTE JOŠ:

Iz Izole u Kraljevicu tegli se ovo plovilo: “U vlasništvu njemačkog Ukrajinca, ide na uništenje - opasno je, nitko ga ovdje nije htio!”
Čitatelj iz Slovenije javlja da se dnas iz slovenske Izole u brodogradilište u Kraljevici tegli 23 metara dugo plovilo, koje, kako nam tvrdi, nije registrirano više od 20 godina. - U vlasništvu je njemačkog Ukrajinca, a zabrinut sam zbog vjerojatnosti havarije pošto je barka jako dotrajala. Naime, ne