Srpski medijski profesionalci posjetili Kvarner i obišli Crikveničko-vinodolsku rivijeru
CRIKVENICA/NOVI VINODOLSKI – Predstavnicima medija, agenata i influencera iz Srbije upriličen je posjet vinskom sajmu „WineRi“ i festivalu pomorske baštine „Fiumare“ u Rijeci te obilazak Opatije, Novog Vinodolskog, Vrbnika, Selca i Crikvenice.
Na Crikveničko – vinodolskoj rivijeri ova je grupa boravila 30. i 31. svibnja. Prvi dan boravka na Rivijeri grupa je iz Rijeke doputovala u Novi Vinodolski i posjetila vinariju “Pavlomir” gdje ih je dočekala direktorica Turističke zajednica Grada Novi Vinodolski Tena Peričić, predstavila turističku ponudu Novog Vinodolskog, na čijem se području nalazi vinarija, te ih prepustila drugom domaćinu, Miroslavu Palinkašu. Vlasnik vinarije je ispričao povijest sadnje vinove loze u ovoj vinskoj dolini te je nakon toga uslijedila degustacija pjenušaca, vina i destilata vinske kuće “Pavlomir”. Osim same degustacije, posjetitelji su obišli i prostor podruma vinarije, razgovarali o načinima proizvodnje pjenušaca i vina te asortimentu.
Iz vinarije su se turističkim vlakićem odvezli do novljanske luke i brodom nastavili svoje istraživanje područja. Brodom su razgledali Novi Vinodolski s mora te se uputili do Vrbnika na daljnje degustacije i upoznavanje eno-ponude Vrbnika.
– Vesele me posjeti studijskih grupa koje se na taj način upoznavaju s ponudom našega kraja, ali ju i promoviraju kroz svoje objave, kroz usmenu predaju i ono što su doživjeli na destinaciji. Našu su vinariju posjetili sommelijeri, agenti, influenceri koji imaju veliki utjecaj u društvu u kojem se kreću te njihova riječ u promociji puno znači. Mislim da će im boravak u Novom Vinodolskom ostati u lijepom sjećanju – kazala je direktorica Tena Peričić.
Na području Rivijere Crikvenice posjetili su Eko selo Selce te se upoznali s proizvodnjom vina. Enologinja Nataša Vidović upoznala ih je sa svim vinskim sortama, koje su imali priliku upoznati i degustirati, a posebno su im se dopale Žlahtina, Sansigot te malo iznenađenje – rose od Sansigota. U obilasku terena oduševili su ih nasadi lavande, smilja, kamilice i brojnog drugog bilja, uz masline i naravno vinovu lozu. Posebno im se svidjela ova lokacija izvan naselja s krasnim pogledom na cijeli Kvarner, ali su se upoznali i s činjenicom da je na tome lokalitetu jaka bura koja sprječava organizirano navodnjavanje vinograda. U nastavku obilaska rivijere, upoznali su se s turističkom ponudom, hotelskim, kamping i obiteljskim smještajem, a poseban naglasak stavljen je na gastronomiju. Iz tog razloga organiziran je fine dining ručak u restoranu Boutique hotela Esplanade, u kojem su pozdravljeni od direktorice Alin Harambašić.
Srpsko tržište vrlo nam je važno te smo objeručke prihvatili priliku da im pokažemo i približimo ponudu. Svjesni smo da im se nude razne druge mediteranske destinacije, no odlična povezanost kopnom pa uskoro i zrakom direktnom linijom iz Beograda na Zračnu luku Rijeka, odličan su temelj za povećanje turističkog prometa. – poručuje nam direktorica Turističke zajednice Grada Crikvenice Marijana Biondić. Kroz razgovor je uočena velika privrženost širem riječkom području, odnosno Kvarneru kao destinaciji, a samim time i Crikveničko-vinodolskoj rivijeri zbog ljepih plaža, raznolike smještajne ponude, nebrojenim mogućnostima za aktivnosti u prirodi te visokoocijenjene gastronomije. Svojim pozitivnim dojmovima ovi turistički promotori sigurno će utjecati na dodatno povećanje popularnosti crikveničko-vinodolskog područja u Srbiji, jer kako oni kažu: “Vi ste nam najbliže more, a vaše domaćinstvo pokazalo je da smo itekako dobrodošli. Sve što je potrebno jest sjesti u auto i nakon vožnje od nekoliko sati uživati u prekrasnoj Crikveničko-vinodolskoj rivijeri!”
D.G.