Tankerska plovidba kupila katamarane i daje ih u zakup, a moguća je prodaja Jadroliniji
Jadrolinija je ovaj tjedan, kako je Morski HR već pisao, raspisala natječaj za kupovinu dva polovna katamarana, a istodobno je objavila pregovarački postupak za zakup dva katamarana.
I dok je procjena vrijednosti natječaja za kupnju 14 milijuna eura, za zakup je to 480 tisuća eura. U obrazloženju se navodi nužnost zamijene jednog od najstarijih katamarana Olea koji je bio jedan od prvih u floti državnog brodara. Katamaran je dodijeljen i još uvijek je na održavanju linije za Dugi otok. Olea je u groznom stanju, osobito za putnike, te Jadrolinija za taj brod ne može obnoviti ni svjedodžbu. Navodi se i učestalo propuštanje mora u putnički salon, problem sa zbrinjavanjem otpadnih sanitarnih voda i nemogućnost nabave određenih rezervnih dijelova na tržištu pa je Jadrolinija pet minuta do 12 odlučila spriječiti havariju.
U sličnom stanju je i stari brod Tijat koji se stalno kvari i oštećena mu je vanjska paluba.
Ta dva broda su odraz stanja flote Jadrolinije koja bi se, eto, počela obnavljati u drugom mandatu HDZ-ovog direktora Davida Sopte. A tko ima i višak katamarana nego li TP line, nedavno osnovana putnička brodarska kompanija Tankerske plovidbe, piše 057.info. Od šest katamarana, dva su već mjesecima u zadarskoj Gradskoj luci na vezu. Zakup je na tri mjeseca, a onda slijedi prodaja.
- Vidjeli smo jučer i mi natječaj. Kao što sam vam jednom i 2013. rekao - sve je na kupnju i prodaju, tako da možemo razmotriti i taj natječaj, odgovorio je na novinarski upit Mario Pavić, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe.
Dok se ne obavi kupoprodaja kojoj je rok za prijavu 3. svibnja, dotle se računa na tri mjeseca zakupa. Naime, objavljeno je kako je Jadrolinija s Tankerskom plovidbom 28. ožujka sklopila ugovor o zakupu dva katamarana uz cijenu od 479 999.04 eura.
Iako je Tankerska plovidba stvaranjem flote katamarana ušla u utakmicu s Jadrolinijom, na pučini je mogućnost da u nekom drugom obliku uđu u poslovni odnos s Jadrolinijom koja na zadarskom području mora zamijeniti najstariji dio flote. Uz Oleu, tu je Dora koja je ponovno vraćena na liniju za Preko, kao i katamaran Silbe te trajekti Sis, Sv. Juraj i Mate Balota.
D.M.
PROČITAJTE JOŠ: