Tankerska plovidba kupila katamarane i daje ih u zakup, a moguća je prodaja Jadroliniji

Jadrolinija je ovaj tjedan, kako je Morski HR već pisao, raspisala natječaj za kupovinu dva polovna katamarana, a istodobno je objavila pregovarački postupak za zakup dva katamarana.

I dok je procjena vrijednosti natječaja za kupnju 14 milijuna eura, za zakup je to 480 tisuća eura. U obrazloženju se navodi nužnost zamijene jednog od najstarijih katamarana Olea koji je bio jedan od prvih u floti državnog brodara. Katamaran je dodijeljen i još uvijek je na održavanju linije za Dugi otok. Olea je u groznom stanju, osobito za putnike, te Jadrolinija za taj brod ne može obnoviti ni svjedodžbu. Navodi se i učestalo propuštanje mora u putnički salon, problem sa zbrinjavanjem otpadnih sanitarnih voda i nemogućnost nabave određenih rezervnih dijelova na tržištu pa je Jadrolinija pet minuta do 12 odlučila spriječiti havariju.

Foto: Dolores Beader

U sličnom stanju je i stari brod Tijat koji se stalno kvari i oštećena mu je vanjska paluba.

Ta dva broda su odraz stanja flote Jadrolinije koja bi se, eto, počela obnavljati u drugom mandatu HDZ-ovog direktora Davida Sopte. A tko ima i višak katamarana nego li TP line, nedavno osnovana putnička brodarska kompanija Tankerske plovidbe, piše 057.info. Od šest katamarana, dva su već mjesecima u zadarskoj Gradskoj luci na vezu. Zakup je na tri mjeseca, a onda slijedi prodaja.

- Vidjeli smo jučer i mi natječaj. Kao što sam vam jednom i 2013. rekao - sve je na kupnju i prodaju, tako da možemo razmotriti i taj natječaj, odgovorio je na novinarski upit Mario Pavić, predsjednik Uprave Tankerske plovidbe.

Foto: Dolores Beader

Dok se ne obavi kupoprodaja kojoj je rok za prijavu 3. svibnja, dotle se računa na tri mjeseca zakupa. Naime, objavljeno je kako je Jadrolinija s Tankerskom plovidbom 28. ožujka sklopila ugovor o zakupu dva katamarana uz cijenu od 479 999.04 eura.

Iako je Tankerska plovidba stvaranjem flote katamarana ušla u utakmicu s Jadrolinijom, na pučini je mogućnost da u nekom drugom obliku uđu u poslovni odnos s Jadrolinijom koja na zadarskom području mora zamijeniti najstariji dio flote. Uz Oleu, tu je Dora koja je ponovno vraćena na liniju za Preko, kao i katamaran Silbe te trajekti Sis, Sv. Juraj i Mate Balota.

D.M.

PROČITAJTE JOŠ:

Jadrolinija kupuje dva katamarana - Uvjeti: “Starost do 5 godina, aluminijski trup i kapacitet od bar 300 putnika”
Hrvatski nacionalni brodar Jadrolinija raspisao je natječaj za kupnju dva katamarana. Predmet nabave su brzi putnički brodovi – katamarani, starosti do maksimalno 5 godina, trup mora biti aluminijski, a svaki brod mora moći prevoziti minimalno 300 putnika. Naručitelj je kao jedan od krite…
Grčka kompanija bez komentara na upit o kupnji “Dubrovnika”
Proteklih nekoliko tjedana dosta se intenzivirala priča o daljnjoj sudbini Jadrolinijinog trajekta “Dubrovnik”, koji je u Viktor Lencu. Portal Brodovi u Rijeci javlja da je brod u Viktor Lenac stigao kako bi mu se pregledao trup nakon čega će se odlučiti o njegovoj daljnjoj sudbini. Naime, potencij…