Teleoperater se ispričao otočanima Elafita: "Zbog incidenta s internetom, otpisujemo mjesečne naknade za dva mjeseca!"
KOLOČEP - Od 29. rujna, pa sve do večeri, 9. listopada, stanovnici otoka Koločepa, dio susjednog Lopuda i Dubrovačkog primorja, bili su bez pristupa internetu preko A1 mreže. Nakon što su nam se otočani javili, objavili smo o tome članak i signal se odjednom vratio.
Poslali smo upit teleoperateru, pa nas je zanimalo kako će građanima nadoknaditi štetu i što će poduzeti da se ovo više na otocima ne događa (jer pouzdano znamo da ovo nije izdvojen slučaj)?
- Nažalost, zbog administrativnih razloga bazna stanica na Koločepu bila je bez napajanja električnom energijom od 29. rujna, a rad bez poteškoća uspostavljen je 9. listopada. Žalimo zbog ovog izdvojenog incidenta. Uz isprike korisnicima, A1 Hrvatska će mobilnim pretplatnicima s područja koje pokriva navedena bazna stanica otpisati mjesečne naknade za dva mjeseca - odgovorili su nam iz A1 komunikacija.
Problem riješen odmah nakon objave na Morskom
S Koločepa stiže nova reakcija otočana:
- Zahvaljujemo vam se na promptnoj reakciji i pomoći oko problema s A1. Ubrzo nakon što ste prenijeli naš apel o nemaru ove telekomunikacijske mreže isti je riješen te je na Koločepu uspostavljen normalan signal i pristup internetu.
Danas smo mogli neslužbeno doznati od nekih zaposlenika te tvrtke da A1 gasi određene odašiljače u smislu uštede, no nismo mogli vjerovati da je to slučaj. Ipak nakon vaše objave našeg problema stanje se normaliziralo u rekordno brzom roku bez da je itko pristupio odašiljaču. Izgleda da je stvarno moguće da je netko na daljinu namjerno ugasio odašiljač 29. rujna i danas nakon što je sve izašlo u javnost odmah upalio.
A1 nije mario za naše molbe i upite, već je problem riješen tek nakon vaše reakcije stoga vam se zahvaljujemo - poručili su otočani.
Jurica Gašpar
PROČITAJTE JOŠ: