Uspješno odrađena prva akcija HTZ-a prema turistima u posezoni – “Tjedan odmora vrijedan”

Prvi „Tjedan odmora vrijedan“, zajednički projekt Ministarstva turizma i sporta i Hrvatske turističke zajednice, koji se održao od 16. do 25. listopada, uspješno je završen. Brojni hrvatski građani i inozemni gosti u promotivnom su tjednu po 50 posto povoljnijim cijenama mogli iskoristiti jednu od ukupno 424 ponude i usluga iz svih dijelova Hrvatske.

– Zahvaljujem svima koji su se uključili u projekt Tjedan odmora vrijedan, turističkim subjektima s velikim brojem ponuda, ali i svim turistima koji su potvrdili svoje rezervacije te sudjelovali u istraživanju kulturnih, prirodnih, gastronomskih i drugih bogatstava Hrvatske. Veseli me izuzetno veliki odaziv posjetitelja parkovima prirode i nacionalnim parkovima, što govori kako svi želimo boraviti na svježem zraku, biti fizički aktivni, ali i da su ovakve ponude uistinu vrijedne – poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.

– Zadovoljni smo vrlo dobrim odazivom turističkih subjekata i građana koji su podržali prvi Tjedan odmora vrijedan. Zahvaljujem se pružateljima usluga u turizmu koji su svoje ponude i usluge učinili dijelom našeg projekta, a veliko hvala upućujem i svim građanima koji su iskoristili priliku i kroz ovu akciju bolje upoznali Lijepu našu. Svjesni smo izazovnog trenutka u kojem je projekt pokrenut, no brojne pozitivne reakcije svjedoče o njegovoj uspješnosti – istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, napomenuvši kako će se akcija u narednim godinama provoditi dva puta godišnje, u proljeće i u jesen s ciljem jačanja domaćeg turističkog prometa u pred i posezoni.

Među brojnim turističkim subjektima u akciji su sudjelovali nacionalni parkovi te parkovi prirode, među kojima i Nacionalni park Plitvička jezera koji je svim posjetiteljima ponudio ulaznice po pristupačnoj cijeni od 50 kuna, a ovaj je park u desetak dana posjetilo gotovo 30.000 gostiju. Odlične rezultate bilježi i Nacionalni park Krka kojeg je u promotivnom tjednu posjetilo 2.700 turista, dok je Nacionalni park Sjeverni Velebit u istom razdoblju prodao više od 500 ulaznica. U Parku prirode Biokovo iznimno su zadovoljni ostvarenim rezultatima jer je u sklopu akcije prodano više od 3.000 ulaznica, a većina gostiju posjetila je najnoviju turističku atrakciju Skywalk. Odlične rezultate ostvario je i slatkovodni akvarij Karlovac – Aquatika, koji je zabilježio 1.500 posjetitelja, odnosno tri puta više od uobičajenog broja posjetitelja u ovo doba godine.

Dodajmo i kako je više od 150 tisuća jedinstvenih posjetitelja na web stranici Tjedan odmora vrijedan prosječno provelo tri minute proučavajući ponude, a pritom najviše posjetitelja stranice dolazi s područja grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Primorsko-goranske i Istarske županije. Također, s ciljem daljnjeg unaprjeđenja cjelokupnog projekta među subjektima se trenutno provodi i anketni upitnik kako bi se dobile povratne informacije koje će ovaj projekt u narednim godinama učiniti još boljim.

D.G.