2 min. čitanja

Odgovor iz Brodosplita: "Plaće pomorcima će biti isplaćene, sve je bila viša sila!"

Odgovor iz Brodosplita: "Plaće pomorcima će biti isplaćene, sve je bila viša sila!"
Foto: Youtube / Screenshot

SPLIT - Nakon što je proteklog tjedna Sindikat pomoraca pokrenuo sudski spor zbog neisplate plaće pomorcima koji plove ili su plovili na brodovima Brodosplita (Golden Horizon, Katina, Klara i Monet), pitali smo splitski škver što se to događa i kad će im pomorci biti plaćeni za odrađeni posao.

Prema navodima Sindikata, odlučili su se na reakciji zbog sve većeg broja pomoraca koji im se obratio jer nisu dobili plaće.

Iz Brodosplita nam je stigao i odgovor:

- Brodosplit - Plovidba je pogođena COVID-19 pandemijom, a zatim i višom silom uzrokovanom sankcijama povezanim s oružanim sukobom u Ukrajini. Unatoč činjenici što većina flote nije u funkciji već treću godinu, plaće zaposlenicima su isplaćivane, što je ipak iscrpilo kompaniju i uzrokovalo kašnjenje u isplati plaća. U finalnoj smo fazi rješavanja problema više sile, odnosno refinanciranja kredita banke u ruskom vlasništvu, što će osigurati nesmetan rad flote i isplatu plaće zaposlenicima - poručili su.

Na pitanje da budu jasni i konkretni te nam kažu, hoće li to biti primjerice idućeg tjedna, odgovaraju kratko i nejasno:

- Očekujemo vrlo brzo.

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

Sindikat pomoraca pokrenuo sudski spor protiv Brodosplita zbog neisplate plaća
Sindikat pomoraca Hrvatske odlučio je pokrenuti sudski postupak protiv Brodosplita pri Trgovačkom sudu u Splitu zbog neisplaćenih plaća za pomorce. Sindikat pomoraca Hrvatske objavio je kako je zbog sve većeg broja pomorca koji plove ili su plovili na brodovima Brodosplita (Golden Horizon, Katina,…
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.