1 min. čitanja

Pokvario se katamaran u Jelsi, obavijest stigla mailom - Otočani ljuti: "Mogli bi mi graknit malo žešće!"

Pokvario se katamaran u Jelsi, obavijest stigla mailom - Otočani ljuti: "Mogli bi mi graknit malo žešće!"
Foto: Youtube / Facebook / Screenshot

JELSA - Jadrolinija je jutros obavijestila svoje putnike da ništa od polaska iz Jelse. Uz isprike i ponudu povrata novca, o alternativi, žale nam se putnici, ni slova.

- I opet isto! Pokvario se katamaran u Jelsi jutros, obavijest stigla nakon ukrcaja... U 6:17 h stiže mail, dakle - od 6:10 do 6:30/40 se trebao organizirati (od strane Jadrolinije) autobus koji bi iz Jelse putnike preveo do Hvara na katamaran u 7:35 h, između ostalog i cca 30 prvašića uz pratnju učiteljica.

Ali- šta ih briga, ko im šta može... Ako nećemo radi sebe, mogli bismo radi te iste dice graknut malo žešće! - poručili su otočani, a šalju i obavijest od Jadrolinije, kojoj zamjeraju što nije organizirala alternativni prijevoz, makar do Hvara.

- Nije mi jasno je li vama jasno da ljudi idu na preglede koje su čekali po nekoliko mjeseci, da idu na kemoterapije i sl., da vam je jutros u katamaranu bilo 30 prvašića koji idu na svoj prvi izlet sa školom, a koji bi zbog vašeg nemara i nesposobnosti propao, kao i čitav trud učiteljica oko organizacije istog, da se roditelji nisu luđački snalazili i prevezli djecu na vrijeme - stoji u jednoj od poruka poslanih Jadroliniji, dok su, kako kažu, stariji i ostali koji se nisu uspjeli snaći, bili primorani vratiti se kućama.

Iz Jadrolinije stigao im je, kažu, samo ovaj odgovor:

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.