Genijalna ideja promocije hrvatskih destinacija: DJ na svjetioniku, publika širom svijeta

Foto: Screenshot

Hrvatska ovoga ljeta šalje u svijet seriju dvosatnih glazbenih priča snimanih na atraktivnim lokacijama uz najmoderniji zvuk stranih i domaćih DJ-a čija muzika tako postaje soundtrackom za promociju naših prirodnih ljepota, specifičnosti i kulturne baštine. Melodična, ambijentalna i prostoru prilagođena glazba univerzalni je jezik kojim progovaraju hrvatske tvrđave, dvorci, nacionalni parkovi, renesansni spomenici, izvori i ušća rijeka, naše građevine i sva ona mjesta koja rado pokazujemo svijetu.  Putem društvenih mreža, muzika sjedinjena s tim posebnim prostorima brzo nalazi put do publike.

Soundtrack Croatia jedan je u nizu genijalnih projekata mlade ekipe okupljene pod imenom RatCat. Video streaming DJ setova trenutačno je veliki globalni trend i glavna spona između izvođača i publike u svijetu bez velikih koncerata, partya i festivala, a Hrvatska ovim serijalom istovremeno predstavlja najbolje od glazbe i svoje turističke ponude.

– Nakon što se dogodila pandemija i nestala veza između izvođača i publike, postao je trend da izvođači iz svojih domova puštaju glazbu uz kameru i na taj način komuniciraju s publikom. Paralelno već neko vrijeme jesu u trendu DJ setovi s posebnih lokacija, a Hrvatska ih je prebogata – priča nam Lawrence Klein o novom projektu.

– Mi smo i pred 2-3 godine krenuli s takvim projektima, kad su i u svijetu bili pionirski, a kako sad nema clubbinga, odlučili smo napraviti to, a RatCat je uvijek imao odgovornost prema zajednici, uvijek smo radili s javnim institucijama. Bitna nam je poruka da je glazba ok za mlade, da nema droge, da je sve ovo jedan opći i širi interes za zajednicu. Odlučili smo napraviti 10 epizoda i promovirati najbolje hrvatske lokacije – pojašnjava.

– To su ljudi mladi koji sebi mogu priuštiti ovakve stvari, dođu charterom u Hrvatsku i uživaju u prekrasnoj zemlji i glazbi. Mulo je druga epizoda, prva je bila u Nacionalnom parku Krka, super je prošlo, zahvaljujemo domaćinima, a ovaj put pzahvaljujemo PLOVPUT-u, Općini i Turističkoj zajednici Rogoznica, kao što zahvaljujemo i TZ Šibenik i TZ Šibensko-kninske županije koje nam svih ovih godina daju potporu – kaže nam ovaj mladi DJ koji podcrtava da Grad Šibenik ima odličnu simbiozu lokalne zajednice i civilnog sektora.

Publike na takvim eventima nema, oni su doma uz svoje mobitele i računala, no ekipa iz RatCata već razmišlja i korak unaprijed; DJ na svom mjestu, a publika uokolo na brodovima, ali, kako kažu: „o tom – potom“.

– Cilj je samo promoviranje dobre glazbe i naših ljepota, ono najbolje od oba svijeta – zaključuje Lawrence Klein i poziva da ih pratite na Facebooku i Youtubeu uživo.

Soundtrack Croatia 02

Hvala Rogoznica Tourist Board na gostoprimstvu, hvala Plovput, hvala Dalmatia-Tours. Sunset vam je kao iz bajke i jedva čekamo premijeru u četvrtak (21,00) –>> Outcome b2b Lawrence Klein pres. Mulo Lighthouse

Posted by RatCat on Tuesday, June 30, 2020

Jurica Gašpar

Vaš komentar