2 min. čitanja

OBNOVA KRČKOG MOSTA Od ljeta će promet ići na oba kolnička traka

OBNOVA KRČKOG MOSTA Od ljeta će promet ići na oba kolnička traka
Foto: Boris Kačan

RIJEKA – Prva faza obnove Krčkog mosta, vrijedne oko 55 milijuna kun s PDV-om, primiče se kraju. Do konca ovog mjeseca bi, prema riječima Sanjina Velebita Pešuta, glavnog inženjera u Hrvatskim autocestama (HAC), trebala biti završena obnova istočnog kolničkog traka velikog luka mosta, nakon čega kreće druga faza radova koje izvodi konzorcij koji čine tri domaće tvrtke – Sitolor, Spegra i Geotehnika.

– Radovi su podijeljeni u četiri faze kako bi se, unutar svake od njih, napravio zdravi kompromis između odvijanja prometa koji se ne može obustaviti, zbog velikog broja vozila koja svakodnevno prolaze mostom, i potreba za brzinom i kvalitetom izvođenja radova, kaže Sanjin Velebit Pešut za Novi list.

Svaka od četiri faze izvođenja radova uključuje po jedan kolnički trak na velikom i malom luku mosta.

Trenutno se izvode radovi na istočnom traku velikog luka mosta. Prema Pešutovim riječima, radovi se izvode neprekidno, sedam dana u tjednu, a do sad nije bilo kašnjenja u odnosu na planiranu dinamiku, unatoč velikom broju kišnih dana i buri koja je ove zime u nekoliko navrata puhala velikim brzinama koje su onemogućavale veći dio radnih aktivnosti.

– Krajem veljače planira se završiti prva faza, odnosno obnova istočnog kolničkog traka velikog luka mosta. Po završetku tih radova promet vozila bit će prebačen na istočni trak, a istovremeno će započeti sanacija kolničke plohe na zapadnom prometnom traku velikog luka mosta, čime će započeti druga faza obnove. Radovi na tom dijelu mosta trebali bi biti završeni do 5. lipnja ove godine, kaže Pešut.

Po završetku druge faze, obnova kolničke plohe mosta bit će privremeno obustavljena, te će tijekom turističke sezone, od lipnja do polovice rujna, promet Krčkim mostom teći uobičajenim režimom, na oba kolnička traka.

U ljetnim je mjesecima, objašnjava Pešut, prometno opterećenje mosta preveliko da bi promet mogao teći naizmjence, uz semaforsku regulaciju, samo jednim kolničkim trakom.

– Nakon 5. lipnja kolnik velikog luka bit će potpuno saniran i oba će traka biti otvorena za promet. Oko 15. rujna krenut će treća faza, na jednom od kolničkih trakova malog luka mosta. Sanacija malog luka izvodit će se na isti način kao i na velikom, tako da će prvo biti saniran jedan trak u cijelosti, zatim će promet biti prebačen na njegau, a potom će se sanirati drugi trak, čime će radovi na rekonstrukciji kolničke plohe biti u cijelosti završeni, kaže Pešut.

Radovi na malom luku potrajat će otprilike jednako dugo kao i na velikom, a cjelokupna sanacija kolničke plohe trebala bi biti završena do turističke sezone 2022. godine, piše Novi list.

– Uzajaman je interes izvođača i investitora da radovi budu završeni čim prije, odnosno u ugovorenom roku. Svaka faza radova ne traje jednako, primjerice druga faza obnove kolničke plohe velikog luka trajat će kraće nego prva, zbog povoljnijih vremenskih uvjeta na proljeće, u odnosu na jesen i zimu. Tako da ne možemo sa stopostotnom sigurnošću odrediti koliko će koja faza trajati, ali za sad, unatoč vremenskim neprilikama, svi radovi teku prema dinamičkom planu te se nadamo da će tako i ostati – kaže Pešut.

Marinko Glavan

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.