2 min. čitanja

Opatija u prva četiri mjeseca najuspješnija destinacija na Kvarneru

Opatija u prva četiri mjeseca najuspješnija destinacija na Kvarneru
Foto: JK Opatija

OPATIJA – Dosadašnje razdoblje 2022. godine obilježili su domaći gosti, ali i posjetitelji iz Austrije i Slovenije koji bilježe značajan rast prema broju noćenja u odnosu na 2019. godinu. Ukupno gledano, svako četvrto noćenje na Kvarneru u protekla četiri mjeseca ostvareno je u Opatiji.

Najbolje turističke rezultate na Kvarneru u prva četiri mjeseca ove godine ostvarila je Opatija, koja je bila najčešći izbor za odmor na području Primorsko-goranske županije u dosadašnjoj predsezoni. Od 1. siječnja do 30. travnja Opatija je zabilježila 71 tisuću dolazaka i 190 tisuća noćenja, što čini 23% udjela u ukupnim kvarnerskim noćenjima. Drugim riječima, tijekom dosadašnjeg razdoblja 2022. godine, svako četvrto noćenje na Kvarneru ostvareno je u Opatiji, piše RIportal.

Od ukupnog broja noćenja, 58 tisuća ili 30% ostvarili su domaći gosti, koji su prema ovom kriteriju na prvom mjestu. U odnosu na 2019. godinu, broj noćenja domaćih gostiju povećan je za 13 posto. Strani su gosti ostvarili ukupno 132 tisuće noćenja, a najveći udio u toj brojci imaju posjetitelji iz Austrije. Sa 43.300 noćenja, „popravili“ su svoj rezultat iz 2019. godine za 6 posto. Nakon Hrvata i Austrijanaca, treći po udjelu su Slovenci sa 19 tisuća noćenja i rastom od 16 posto u odnosu na isto razdoblje posljednje „pretpandemijske“ godine. Značajno povećanje broja noćenja ostvarili su gosti iz SAD-a s rastom od 33 posto, Švicarske s rastom od 11 posto te Mađarske s rastom od 10 posto.

Kada je izbor smještaja u pitanju, opatijski su gosti uglavnom birali hotele, koji imaju 83% udjela u ukupnim noćenjima, odnosno 158 tisuća ostvarenih noćenja. S 28 tisuća noćenja, privatni smještaj u opatijski ukupni rezultat „ugradio“ je 15 posto udjela, dok preostali dio otpada na nekomercijalni smještaj.

– Možemo biti vrlo zadovoljni s dosadašnjim dijelom turističke godine, koji je pokazao da je Opatija tražena destinacija i posluje tijekom cijele godine. Interes gostiju, uz naše prirodne ljepote i bogato kulturno i povijesno nasljeđe, ostvarili smo ciljanim promotivnim kampanjama, kao i već poznatim programima od Adventa, preko Valentinova, oaze wellnessa do Uskrsa. Optimistično gledamo prema sezoni, jer dosadašnje najave su dobre, a ukidanje epidemioloških mjera omogućilo nam je da ponovo organiziramo velika i dobro posjećena događanja poput RetrOpatije koja se vraća u svojem poznatom terminu krajem lipnja – poručila je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.