POBUNA GRAĐANA: “Ako su drugi mostovi/tuneli besplatni, moraju i Krčki most i tunel Učka”

Photo: Facebook

KRK – Prije točno 38 godina, 19. srpnja 1980. godine u 11.30 sati svečano je otvoren Titov most (Krčki most). Dužina mosta s prilazima je 1430 m, a ono čime se isticao jest betonski luk od kopna do otočića Sv. Marko dužine 390 metara, čime je u vrijeme izgradnje postao najveći takav most na svijetu.

Krčki most prilikom otvaranja 19.7.1980. / Photo: Skyscrapercity

Na Facebook stranici Lokalpatrioti Rijeka piše kako danas stanovnici tog kraja vode veliku borbu da Krčki most bude besplatan jer je odavno isplaćen a, kako kažu: “na kraju izgradili su ga građani našeg kraja svojim samodoprinosima i kreditom otplaćenim još 1990. godine.”

“Ovog tjedna je otvoren novi most Čiovo (Trogir) koji se ne naplaćuje. Također kažu i Pelješki most se neće naplaćivati jedino naš se u cijeloj Hrvatskoj naplaćuje.

Ministar Oleg Butković (Rijeka) HDZ odbija ukinuti mostarinu za Krčki most. Pametnome dosta !!!”, piše na Na Facebook stranici Lokalpatrioti Rijeka.

Iz inicijative tvrde kako žele samo ista prava kao što imaju korisnici drugih mostova i tunela u Hrvatskoj. Navode primjer tunela Sv. Ilije kroz Biokovo koji se trebao naplaćivati, ali nakon što su se svi digli na noge, ne plaća se ništa…

“Upravo je oslobađanje naplate tunelarine tog tunela razlog da i mi na Kvarneru tražimo ista prava i za Krčki most i za tunel Učku”, stoji u pojašnjenju.

Photo: Boris Kačan

O apsurdu naplate govori i jedan bizaran primjer kojeg je napisala stanovnica Rijeke: “Iz Pazina ideš na aerodrom Krk po kolegicu i vratiš se u Pazin – platiš tunel 2 puta, most, cestarinu za jednu traku do Pazina. Sve nepotrebni trošak i ispadne skuplje nego avionska karta.”

Najviše kritika pokupio je upravo ministar Oleg Butković, kojem najviše od svega zamjeraju činjenicu da je Riječanin, a na ovaj problem se ne obazire.

D.G.

Vaš komentar