3 min. čitanja

U Dubrovnik stiže 10 digitalnih nomada, među njima i američki znanstvenik s polja ekologije i zaštite mora

U Dubrovnik stiže 10 digitalnih nomada, među njima i američki znanstvenik s polja ekologije i zaštite mora
Foto: Pexels /Morski HR

DUBROVNIK – Krajem idućeg tjedna u Dubrovnik stiže deset digitalnih nomada, izabranih na natječaju održanom u ožujku ove godine između 115 prijavljenih kandidata. Za svog jednomjesečnog boravka istražit će destinaciju i svojim iskustvom pomoći doprinijeti stvaranju boljeg ozračja za buduće nomade koji će za svoje mjesto rada odabrati Dubrovnik te ujedno doprinijeti globalnoj promociji.

Riječ je o ljudima koji svoj posao mogu raditi on line, od bilo kud u svijetu, a koji pritom rado biraju lijepo životno okruženje, u kojem ostaju duže od ‘običnih’ turista i prema tome više i troše. U cilju diversifikacije turističke ponude te nastojanja da postane cjelogodišnja destinacija, Dubrovnik je kao jednu od svojih turističkih niša prepoznao upravo digitalne nomade, osobito u trenutku kada ljudi sve više rade na način da nisu fizički vezani za ured.

Stoga je i pokrenut projekt ”The Dubrovnik digital nomad-in-residence”, u organizaciji Grada Dubrovnika i Turističke zajednice grada Dubrovnika, u suradnji s Total Croatia News i Saltwater Nomads. Ovaj inovativni program, prvi takav u Hrvatskoj, već je izazvao veliku pažnju i u međunarodnoj javnosti te je o njemu pisao Independent, kao i Washington Post o konferenciji za digitalne nomade održanoj u listopadu prošle godine.

Pobjednici natječaja će u mjesec dana boravka ovdje upoznati grad, okolicu, biti uključeni u kulturne i javne programe, a kako bi dalje privlačili svoje prijatelje, obitelji i sve više digitalnih nomada te tako u konačnici postali svojevrsni ambasadori Dubrovnika.

Žiri je odabrao njih deset, u rasponu od 20 do 55 godina, dolaze iz sedam zemalja svijeta, svi već imaju bogato iskustvo u načinu rada na daljinu, a stižu iz različitih branši, od produkcije, marketinga, ekonomije, poduzetništva i medija.

Digitalni nomadi koji stižu u Dubrovnik:

Kelsey Kay Love, SAD, je brand manager za SelvaRey Rum, luksuzni brend alkoholnih pića u suvlasništvu Bruna Marsa. Ranije je nekoliko godina radila kao slobodni putopisac za brojne turističke web stranice i pružatelje turističkih usluga na Mauiju i u Australiji.

Marlee McCormick, SAD, već 22 godine radi u radijskom eteru, a trenutačno vodi jutarnje emisije na glazbenoj postaji Country u Fort Worthu u Teksasu, gdje je posljednje tri godine dio KB & Marlee Morning Showa. Prije toga radila je za nagrađivani news radio u Dalasu.

Albert Canigueral, Španjolska, redatelj dokumentarnih filmova čija je tema idućeg rada budućnost zaposlenja i budućnost gradova, čije će jedno od 12 poglavlja biti posvećeno upravo digitalnim nomadima. Bavi se i temom utjecaja visoke tehnologije na društvo.

Kaisu Koskela, Finska, radi kao neovisna znanstvenica u akademskim istraživanjima, između ostalih i za Europsku komisiju, a tema njezinog doktorskog rada upravo su visokokvalificirani ljudi koji mijenjaju mjesto boravka. Dugi niz godina radi kao digitalni nomad u različitim zemljama.

Ron Tardiff, SAD, znanstvenik čiji je rad vezan uz ekologiju i zaštitu mora. U 7 institucija širom svijeta studirao je morske znanosti, pomorstvo, akvakulturu i održivi plavi rast. Uz to, proveo je istraživanje, razvio strategiju, upravljao projektima i inicijativama za 11 organizacija s ciljem unapređenja održive plave ekonomije i pitanja mora na najvišim razinama vlasti.

Carolyn Zelikow, SAD, trenutačno s Hvara radi za američku digitalnu agencije Storyware. U Hrvatsku je došla nakon završetka Darden School of Business na Sveučilištu Virginia, a bila je i posebna zamjenica izvršne potpredsjednice za institucionalni napredak na Aspen Institute.

Rob Schubert, Nizozemska, trenutačno prebiva u Estoniji, od kuda vodi svoj posao kao izvršni direktor i suosnivač startup-a iz područja e-zdravstva, čiji je cilj napredak u dijagnostici autizma, a Europski institut za inovacije i tehnologiju (EIT) 2020. ga nagrađuje kao najučinkovitiji zdravstveni startup.

Alyssa Isogawa, Japan/SAD, je poduzetnica koja je prije nekoliko godina pokrenula posao za e-trgovinu Deep End kojeg danas može voditi od bilo kud u svijetu. Odrasla je plivajući i igrajući vaterpolo, zbog kojeg posebno voli Hrvatsku.

Charlie Brown, Velika Britanija, piše o vinima, putovanjima, hrani, poduzetništvu i financijama za medium.com, vinske časopise iz UK-a te druge klijente. Do listopada 2020. imala je vinoteku i bar malo izvan Londona, a nakon prodaje odlučila se za život digitalnog nomada.

Zoltan Nagy, Mađarska, bavi se foto i video produkcijom s naglaskom na teme povezane s putovanjima. Izgradio je vlastiti brend pod nazivom Zolixplorer. Vodi YouTube kanal na mađarskom jeziku. Ambasador je tvrtki Olympus i Manfrotto u Mađarskoj i vodi internetsku školu fotografije.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.