2 min. čitanja

AMERIČKI TURISTIČKI AGENTI OBILAZE HRVATSKU Velik je interes gostiju iz SAD-a za dolazak na Jadran

AMERIČKI TURISTIČKI AGENTI OBILAZE HRVATSKU Velik je interes gostiju iz SAD-a za dolazak na Jadran

U organizaciji agencije RealCroatia i Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u SAD-u, u Hrvatskoj se održava prvo organizirano putovanje turističkih agenata iz Amerike u Europu od pojave globalne pandemije koronavirusa.

U programu putovanja sudjeluje osam američkih putničkih agentica, čije su agencije usko specijalizirane za putovanja u segmentu luksuznog turizma, a koje će do 30. travnja obići hrvatske destinacije, Zagreb, Plitvička jezera, Zadar, Trogir, Split, Hvar, Pelješac i Dubrovnik.

– Činjenica da je prvo europsko putovanje američkih putničkih agenata organizirano upravo u Hrvatskoj pokazuje kako Amerikanci željno iščekuju nova putovanja u našu zemlju, odnosno potvrđuje poziciju naše zemlje kao tražene, sigurne i dobro pripremljene destinacije. U tome je pomogla i činjenica što smo tijekom prošle godine bili jedna od rijetkih destinacija koje su bile otvorene za američke goste, a još bolje trendove očekujemo u ovoj godini u kojoj smo s američkim tržištem povezani direktnom aviolinijom na relaciji New York – Dubrovnik. Siguran sam kako će ovo studijsko putovanje dodatno doprinijeti prepoznatljivosti naše zemlje na tržištu SAD-a, našem najvažnijem dalekom tržištu – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je luksuzni turizam jedan od traženijih proizvoda u vrijeme pandemije.

U sklopu ovog putovanja, uz luksuzni turizam, fokus će biti i na turističkim proizvodima kao što su nacionalni parkovi i parkovi prirode, kulturno-povijesna baština i eno-gastronomija, odnosno na proizvodima koji su izrazito traženi na tržištu SAD-a. Agentice će također biti upoznate sa svim zdravstvenim i sigurnosnim protokolima koje se provode u Hrvatskoj, s posebnim naglaskom na kampanju Safe Stay in Croatia.

– Ovaj posjet sinergijski će djelovati s nastojanjima HTZ-a da se turistička sezona produži na 365 dana u godini, a upravo nam američko tržište može pomoći u ostvarivanju tog cilja jer se radi o bogatim i zahtjevnim turistima koji nisu sezonalni kao u Europi – istaknula je direktorica Predstavništva HTZ-a u SAD-u Ina Rodin, naglasivši kako su agentice ujedno i članice prestižnog Virtuosa, mreže najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta i više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli, odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici i agencije.

Foto: HTZ

– Sjedinjene Američke Države ključno su turističko tržište sa ogromnom ekonomskom snagom. Vjerujem da ćemo svi zajedno ovu krizu iskoristiti kao katalizator za probijanje u jedan viši turistički segment – poručila je direktorica agencije RealCroatia Petra Gracin.

Ovo je putovanje realizirano uz podršku i suradnju s turističkim zajednicama gradova Zagreb, Split, Dubrovnik i Hvar te turističkih zajednica Zadarske, Ličko-senjske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko- neretvanske županije. Realizacija putovanja ne bi bila moguća ni bez doprinosa brojnih partnera poput Turkish Airlinesa i Croatia Airlinesa, ali i subjekata kao što su Maistra, Amadria, Esplanade, Le Premier, Bastion, Cornaro, Vestibul, Hotel Park u Splitu, Briig, Maslina Resort, Adriana, Villa Korta Katarina, Excelsior, Kazbek, Pucić Palace i Villa Dubrovnik. Agentice u pratnji Ine Rodin danas borave u Splitu, te potom kreću prema Hvaru i Pelješcu da bi svoj posjet Hrvatskoj završile 30. travnja u Dubrovniku.

M.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.