>
ŠIBENIK – U Šibeniku će biti otvoren službeni ulaz u Nacionalni park Krka, gdje će posjetitelji ovog jedinstvenog prirodnog kraškog fenomena imati mogućnost odabira jedne od šest prihvatnih ulaznih lokacija (uz Skradin, Lozovac, Roški Slap/Laškovica, Burnum/Puljane te Kistanje/Manastir Krka).
Najveći broj posjetitelja – njih 95% – u NP Krka ulazi kroz Lozovac i Skradin. Ovim potezom znatno bi se trebala rasteretiti dva spomenuta ulaza te ravnomjerno raspodijeliti posjetitelje diljem svih lokaliteta unutar parka te na prihvatnim centrima. Odluka da se i u Šibeniku otvori službeni ulaz u park dio je Akcijskog plana upravljanja posjetiteljima za razdoblje 2019.- 2031., ali i strateški projekt.
– Smatrali smo da je ovaj visoki postotak potrebno ravnomjernije rasporediti te razmotriti mogućnost otvaranja novog ulaza u Nacionalni park ”Krka” – ulaza Šibenik. Predložili smo da se razmotri ideja o prihvatu i prijevozu posjetitelja grada Šibenika koji u prosjeku borave do tri dana u smještajnim kapacitetima grada i otoka u šibenskom akvatoriju. Računali smo pri tom i na stanovnike Šibenika kojima su ”Slapovi Krke” sinonim cijelog Parka i omiljeno odredište. Naravno, u vidu smo imali i nove posjetitelje iz susjednih dviju županija koji bi tada mogli odabrati polaznu točku ulaza Šibenik za posjećivanje NP “Krka” – obrazložila je inicijativu ravnateljica NP Krka Nella Slavica.
Vjeruje se da će novi koncept prihvata posjetitelja dodatno marketinški pozicionirati Šibenik na turističkoj karti te utjecati na povećanje broja posjetitelja grada koji će, u tom slučaju, koristiti i druge usluge.
– Ono što je nužno za realizaciju ovog projekta je osigurati redovnu autobusnu i brodsku liniju, prezentacijsko-prodajni prostor za rad Javne ustanove ”Nacionalni park Krka” uz prateću organizacijsku shemu i toga ćemo se prihvatiti zajedničkim snagama“ – istaknuo je šibenski gradonačelnik Željko Burić poručivši da se zajedničkom nadogradnjom turističke ponude može za obje strane osigurati nova i važna gospodarska pozicija.
J.K.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev