2 min. čitanja

Sutra istječe rok za prijavu na projekt „Riječke gastronomske luke“

Sutra istječe rok za prijavu na projekt „Riječke gastronomske luke“
Foto: Pixabay/Ilustracija

RIJEKA – Turistička zajednica grada Rijeke pokreće novi projekt „Riječke gastronomske luke“, čiji je cilj povezivanje ugostiteljskih objekata i razvijanje novog gastronomskog brenda, a sve kako bi se podignula ukupna kvaliteta i prepoznatljivost destinacije.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako se Rijeka može pohvaliti bogatom ugostiteljskom ponudom koja je u posljednjih nekoliko godina postala posebno šarolika.

– S ubrzanim razvojem ponude javila se i potreba za pronalaskom novih marketinških rješenja za prezentaciju riječke gastronomije. S tim ciljem, na naše veliko zadovoljstvo, udružili smo snage s partnerom, tvrtkom Abisal koja stoji iza nekoliko važnih gastronomskih brendova, a iz koje je i proizašla ideja za ovaj projekt – rekao je Škrapa.

Ističe kako će novi gastronomski projekt „Riječke gastronomske luke“ olakšati građanima i gostima odabir ugostiteljskih objekata koji će zadovoljiti njihove ukuse, dok će restorani, uz pomoć osmišljenog komunikacijskog modela, moći bolje predstaviti svoju ponudu strukturiranu prema specifičnim zahtjevima ciljanih skupina.

Pojam luke kao spoja kultura, dobara, priča i doživljaja može se odlično primijeniti i na gastronomiju, a ovaj će projekt, kažu, osnažiti turistički potencijal riječke gastro scene te omogućiti skladnu prezentaciju ponude na domaćem i stranim tržištima.

– Nadam se da će ugostitelji prepoznati važnost međusobnog povezivanja i zajedničke promocije te se u što većem broju uključiti u ovaj strateški projekt kojim bi se mogao postići veliki iskorak u stvaranju prepoznatljivog riječkog gastronomskog brenda s krajnjim ciljem pozicioniranja Rijeke među atraktivne destinacije za ljubitelje gastronomskih užitaka. Prijavljeni ugostiteljski objekti koji ispunjavaju propisane uvjete s ponosom će nositi titulu odabrane Riječke gastronomske luke kao garanciju kvalitete ponude i usluge te će postati glavni aduti riječke gastronomije – zaključio je Škrapa.

Rok za prijavu na projekt istječe sutra. Više informacija o projektu kao i obrazac za kandidaturu ugostitelja dostupan je na web stranici Turističke zajednice grada Rijeke.

Prvi nositelji titula različitih Riječkih gastronomskih luka bit će proglašeni krajem ožujka odnosno početkom travnja 2022.

J.K.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.