SVJETSKA ODLIČJA ZA KRČKI BRAND Iza nagrađenih rakije od smilja i gina stoje dvije poduzetnice s vlastitom eko plantažom

Foto: Srđan Hulak

KRK – Iako je s proizvodnjom alkoholnih pića krenuo pred tek nešto više od pola godine, krčki brend prirodnih proizvoda KuSshh već se može pohvaliti svjetskim priznanjima. Prvo je njihova rakija od smilja osvojila zlato na nedavno održanom natjecanju Frankfurt International Trophy u konkurenciji proizvođača žestokih pića iz 50 zemalja svijeta, a potom se i njihov gin vratio s London Spirits Competitiona ovjenčan srebrnom medaljom.

Zasluga je to dugogodišnjih prijateljica i poduzetnica, Monike Kovač i Nives Matić koje su 2015., zasićene galamom i gradskom bukom, odselile na Krk, kupile zapušteno zemljište i zasukale rukave. 

Nives Matić i Monika Kovač – Foto: Srđan Hulak

Danas na svojoj plantaži ponosno broje 31 000 četvornih metara površine, 85 000 sadnica i preko 40 različitih biljnih vrsta u ekološkom uzgoju te tridesetak proizvoda pod imenom KuSshh u koje su nastojale pretočiti ono najbolje iz prirode. Srećom, nisu morale dugo čekati na potvrdu za svoj rad.

– Priznanja iz Londona i Frankfurta najbolja su nam nagrada za uloženi trud, ali i veliki poticaj za dalje. Jako smo ponosne na zlatnu medalju za rakiju od smilja, jer je uistinu jedinstvenog okusa i mirisa, a i smilje je naš zaštitni znak. Nadamo se kako će srebro iz Londona pomoći da se i naš gin, inače prvi craft gin s otoka Krka, dodatno istakne na tržištu – izjavile su.

Foto: Srđan Hulak

Uz već prepoznate KuSshh gin i rakiju od smilja, ove vrijedne žene proizvode i teranino, pelinkovac, rakije od kadulje i smokve te likeri od lavande i crne masline. 

Stvorile su i vlastitu premium liniju prirodne kozmetike za njegu lica, zatim liniju eteričnih ulja, sapuna, sirupa te kozmetike za kućne ljubimce. No planovima tu nije kraj. Želja im je nastaviti graditi kvalitetan hrvatski brend, koji će biti cijenjen i od strane inozemnih turista. 

Foto: Srđan Hulak

– Ovih dana otvaramo dva prodajna mjesta, u Krku i Vrbniku, koja će konceptualno u potpunosti pratiti priču brenda i gdje će se domaći i strani posjetitelj moći izbliza upoznati s našom pričom i proizvodima.  No ideja je još mnogo, od plasiranja novih proizvoda na tržište do otvaranja plantaže posjetiteljima koji bi onda tu mogli uživati u mirisima i bojama prirode te, naravno, kuSshhanju KuSshh proizvoda – najavile su marljive poduzetnice. 

I.B.