2 min. čitanja

APEL ZA POMOĆ Posada broda "Solin": "Mjesecima živimo u nesnosnim uvjetima!"

APEL ZA POMOĆ Posada broda "Solin": "Mjesecima živimo u nesnosnim uvjetima!"
Foto: Jadroplov

Član posade broda “Solin” u vlasništvu tvrtke Jadroplov d.d., koji se trenutno nalazi na sidrištu ispred Chittagonga, poslao je anonimni apel za pomoć.

Prema informacijama iz apela, brod je bez ispravnog klima uređaja već tri mjeseca, što značajno otežava boravak na brodu u tropskim uvjetima. Hrane i vode imaju još za svega tjedan dana, a situacija je dodatno otežana zabranom korištenja perilice rublja zbog uštede vode. Posada je prisiljena sakupljati kišnicu za kupanje i koristiti kante s morskom vodom za ispiranje zahodskih školjki, piše Pomorac.hr.

Nekolicina članova posade je na brodu već skoro 10 mjeseci, a nemaju informacije o planiranoj smjeni. Posada traži pomoć kako bi ostvarila pravo na repatrijaciju iz Bangladeša ili neke druge obližnje države.

Odgovor kompanije Jadroplov d.d.

U odgovoru na ove navode, Jadroplov d.d. je pojasnio trenutnu situaciju i korake koje poduzimaju kako bi riješili probleme. Prema njihovim riječima, kada je brod krenuo iz Mediterana prema Bangladešu, klima uređaj je bio u funkciji, ali je tijekom plovidbe došlo do kvara kompresora. Novi kompresor je kupljen i spreman za isporuku u Singapuru. U međuvremenu, naručeno je šest prijenosnih klima uređaja u Bangladešu kako bi se smanjile poteškoće s nedostatkom klimatizacije.

Jadroplov d.d. također naglašava da su jučer dostavili veću količinu svježe hrane i pitke vode na brod, unatoč poteškoćama s dostavom u Bangladešu. Dodaju kako je proizvodnja vode na brodu moguća samo za vrijeme plovidbe, te je do Bangladeša bilo proizvedeno 250 m³ vode. No, zbog mjesec dana dugog čekanja na ulazak u unutarnje sidrište i početak iskrcaja tereta, uvedena su ograničenja potrošnje vode.

Kompanija pojašnjava da filipinska posada ima ugovore na devet mjeseci, a hrvatska posada na šest mjeseci, s time da su obje skupine trenutno produžile ugovore za mjesec dana. Naglašavaju kako čine sve što je moguće da riješe situaciju te ističu kako vode računa o uvjetima posade. Kao dokaz brige za sigurnost posade, napominju da je brod plovio oko Afrike, izbjegavajući rizične zone poput Južnog Crvenog mora i Adenskog zaljeva.

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.