Badel 1862 preuzima krovni brend Dalmacijavina, jednog od najprepoznatljivijih brendova s područja Dalmacije
Badel 1862 zaključio je dogovor s Dalmacijavinom o preuzimanju krovnog brenda te svih brendova vina i kvasine, izvijestili su u utorak iz Badela 1862.
- Vinski asortiman Dalmacijavina, kao i jaka alkoholna pića koja smo prethodno preuzeli, proizvodit će se u Badelovim pogonima Vinoploda u Šibeniku, a kvasine u Badelovim pogonima u Sisku - rekao je direktor Vinoploda Krešimir Lokas.
Ovim dogovorom, kako je naveo, Badel 1862 i Vinoplod dodatno osnažuju svoje pozicije na vinskom tržištu, posebice u lokalnim dalmatinskim sortama kao što su Debit i Drniški Merlot.
- Punjenjem vinskih brendova Dalmacijavina dodatno pojačavamo proizvodnju u šibenskim pogonima, a korištenjem sinergija i daljnjim ulaganjima u razvoj sada još većeg broja vinskih brendova dobivamo dodatne mogućnosti kvalitetnog proširenja portfelja i rasta prodaje - kazao je Lokas.
Dalmacijavino je jedan od najprepoznatljivijih brendova s područja Dalmacije, s dugom tradicijom koju Badel 1862 želi očuvati, navodi se u priopćenju.
Lokas je kazao kako brend Dalmacijavina namjeravaju nastaviti razvijati i osuvremenjivati kako bi ga približili i novim generacijama potrošača.
- S obzirom na dugogodišnju suradnju s tvrtkom Badel 1862, koja je od nas otkupljivala sirovine pa preuzela brendove jakih alkoholnih pića prije dvije godine, prodaja krovnog brenda Dalmacijavina upravo Badelu bio je poslovno prirodan slijed događanja - istaknuo je direktor tvrtke Oštrc Luka Diel - Zadro.
Napominje kako će tvrtka Oštrc i dalje će poslovati s Badelom, a sada će to biti kroz najveći okrupnjeni dalmatinski vinograd u Petrovom polju iz kojeg će se većina sirovine prodavati upravo Badelu i Vinoplodu, što znači da se će se proizvodi Dalmacijavina i dalje raditi od istog grožđa od kojeg su se radili zadnjih 70 godina.
- Ugovor je potpisan na obostrano zadovoljstvo i vjerujem da će brendovi Dalmacijavina u budućnosti biti kvalitetno pozicionirani na tržištu. Osim većeg fokusa na potencijal našeg vinograda, u smislu još većih i kvalitetnijih prinosa, ali i gastronomsko-turističke priče koju razvijamo zadnjih godina, u narednom periodu još intenzivnije ćemo se fokusirati na poslovanje i razvoj jednog od najjačih regionalnih brendova pića, Pipi, te na njegovo daljnje širenje - kazao je Luka Diel - Zadro.
Inače, Badel 1862 je početkom 2020. od Dalmacijavina preuzela brendove jakih alkoholnih pića, piše HRT.
I.G.