2 min. čitanja

Brnjac: "S tržišta Španjolske i Južne Amerike Hrvatska bilježi sve bolje turističke rezultate"

Brnjac: "S tržišta Španjolske i Južne Amerike Hrvatska bilježi sve bolje turističke rezultate"
Foto: Depositphotos

MADRID - U srijedu je u Madridu započelo 44. izdanje međunarodnog turističkog sajma FITUR, koji će za poslovnu i široku publiku biti otvoren sve do 28. siječnja.

Na sajmu će ukupnu hrvatsku turističku ponudu predstavljati Hrvatska turistička zajednica, a u sklopu hrvatskog izložbenog štanda svoju ponudu predstavlja i osam suizlagača, hrvatskih turističkih subjekata među kojima su turističke zajednice Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije, TZ grada Zagreba, kao i Maistra Hospitality Group, Katarina Line, Adriatic DMC, Abacus Tours i Travemo Club DMC.

- Na najvećem turističkom sajmu u Španjolskoj Hrvatska se predstavlja kao cjelogodišnja i održiva turistička destinacija. U odnosu na 2022. u prošloj godini španjolski turisti su u Hrvatskoj ostvarili 19% veći turistički promet. Posebno nas veseli izniman interes s tržišta Južne Amerike, koji je u odnosu na prijašnje godine u konstantnom porastu, a to se posebice odnosi na putovanja kroz cijelu godinu i duž cijele Hrvatske - rekla je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, koja predvodi hrvatsku turističku delegaciju, a koja će tijekom boravka u Madridu, između ostalog, na poziv glavnog tajnika Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Zuraba Pololikashvilija predstaviti i novi Zakon o turizmu te održati niz sastanaka u UNWTO-u na temu daljnjeg razvoja turizma u smjeru održivosti.

Foto: Ministarstvo turizma i sporta

- Sajam FITUR predstavlja jedno od najvažnijih događanja za turističke profesionalce i mjesto okupljanja svjetske turističke industrije. Navedeno potvrđuju 152 zemlje koje se predstavljaju u Madridu, kao i preko 9.000 tvrtki te 806 izlagača iz cijelog svijeta, čime je broj sudionika za oko 7 posto veći nego lani. Važnost predstavljanja Hrvatske na ovome sajmu i tržištu dodatno potvrđuje kontinuiran rast turističkog prometa španjolskih gostiju prema hrvatskim destinacijama u koje najčešće dolaze zračnim prometom zbog čega se i kvalitetna suradnja s avioprijevoznicima nameće kao imperativ u postizanju daljnjeg rasta - izjavila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, a koje pokriva i tržište Španjolske.

Sajam FITUR će prva tri dana biti otvoren isključivo za poslovnu publiku i turističke profesionalce, dok će zadnja dva dana biti rezervirana za opću i široku publiku. Svima njima će se predstaviti brojne destinacije, prijevoznici, ali i teme poput kruzinga, održivosti, sporta, novih tehnologija, inovacija i dr.

Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prošle godine s tržišta Španjolske ostvareno gotovo 234 tisuće dolazaka i 560 tisuća noćenja što u odnosu na 2022. predstavlja rast od 21 posto u dolascima i 19 posto u noćenjima.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.