>
  2 min. čitanja

CESTA SMRTI U KAŠTELIMA koliko se još života mora izgubiti da se nešto poduzme?

CESTA SMRTI U KAŠTELIMA koliko se još života mora izgubiti da se nešto poduzme?
Foto: Depositphotos

Nije prošlo ni sedam dana od kad je na raskrižju ceste Ivana Pavla II u Kaštel Sućurcu poginula mlada majka u automobilu i motorist u suludom činu prolaska kroz crveno velikom brzinom, a već se dogodila prometna nesreća na istoj cesti u istim Kaštelima, samo na drugom raskrižju.

Ovim riječima kolega s Dalmacije danas ne možemo ništa dodati ni oduzeti. Činjenice, na žalost govore same za sebe, a poduzeti se nešto sasvim sigurno mora, ako se želi sačuvati živote građana.

Prometni stručnjak dr. Željko Marušić tvrdi da tzv. brzu cestu Plano - Solin trena rekonstruirati, denivelirati sedam ulaza za sedam kaštela i sve ostale ulaze zatvoriti. U sadašnjoj situaciji zalaže se za hitno spuštanje ograničenja brzine vožnje na 60 km/h, pred raskrižjem na 40 km/h uz obavezno postavljenje kamera i uspornika na svakom raskrižju.

- Govorio sam o tome bar sto puta. Brza cesta je najopasnija prometnica koja postoji. S motorom od 600 kubika prevrnuo je Audi A4 teškog tonu i 600 kilograma bez putnika, to je energija eksplozije ručne bombe u bunkeru. Moglo je bit pet mrtvih. S boka ih je mogao sve usmrtit. Radili su cestu kompromisno, a trebalo je denivelirati sve, da ima samo sedam ulaza. Sad se na nju može ući i direktno iz maslinika

Ona je dokaz da država ne funkcionira. Treba je rekonstruirat na način da ima sedam petlji za sedam kaštela i sve drugo zatvoriti i gotovo. A sad kako postoji ovakva, treba spustit brzinu na 60, pred raskrižjem na 40 i postaviti kamere i uspornike na svakom raskrižju. To ne smije bit brza cesta jer se kod nas ne kažnjava izvan naselja do 10 km/h više i policija daje još 10 posto tolerancije, znači gotovo 80 km/h i nema više. Ne gubi se puno na vožnji, a znatno se povećava sigurnost. Ovo sad je katastrofa. Brza cesta je najgora jer se njome brzo vozi, a nema sigurnost auto-ceste. Ona ima ogromno prometno opterećenje i zaslužuje denivelaciju - upozorava dr. Marušić.

J.T.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.