>
Brodovi su ukupnog kapaciteta 300.000 TEU, i zamijenit će dio starijih plovila unutar njihove flote. Brodovi su naručeni od brodogradilišta u Kini i Južnoj Koreji.
Svi će biti opremljeni LNG dual-fuel pogonskim sustavima, piše Splash247.
Nova flota sastojat će se dva broda kapaciteta 9.000 TEU i šest brodova od 17.000 TEU koji će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu Yangzijiang Shipbuilding. Osim njih, dvanaest brodova kapaciteta 15.000 TEU bit će podijeljeno između Hanwha Ocean i New Times Shipbuilding.
- Svi brodovi imat će motore za rad na gorivima s nižim emisijama, u skladu s našom strategijom dekarbonizacije - izjavila je Anda Cristescu, voditeljica odjela za chartering i novogradnje u Maersku.
Maersk se i dalje drži strategije održavanja ukupnog kapaciteta flote između 4 i 4,3 milijuna TEU, unatoč tome što ga je MSC pretekao u globalnim rangovima brodarskih kompanija, dok je CMA CGM na putu da ga prestigne.
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev