>
Jedna nam se starija gospođa požalila na nepraktičnost prilikom kupovine karata na otoku Kapriju. Kaže da je daleko i da nema vremena stići jer se teže kreće.
Otočanka tvrdi da mora ići kilometar do prodajnog mjesta pa kilometar natrag i sve to u pola sata. Upitali smo Jadroliniju za pojašnjenje i vrlo su nam ga brzo i dali. Eto njihovog odgovora:
- Zahvaljujemo na dostavljenom upitu. Prodaja karata na Kapriju se vrši na prodajnom mjestu koje se nalazi na starom pristaništu. U dane kada trajekt pristaje na novom pristaništu (ponedjeljak, utorak, četvrtak i subota) prodaja se vrši od 16:30 do 18 sati (trajekt polazi u 18:15 sati), a karte je također moguće kupiti i ispred trajekta, pred sam polazak. Jadrolinija će svakako nastojati u budućnosti prilagoditi mjesto kupnje karata sa mjestom pristajanja trajekta.
Također, uvijek postoji mogućnost kupnje karte preko web stranice ili mobilne aplikacije, kao i mogućnost otvaranja prepaid računa koji osigurava direktan ukrcaj na trajekt za putnike. Napominjemo da se svi umirovljenici i osobe starije od 65 godina s prebivalištem na otoku, ukrcavaju direktno na trajekt sa svojim otočnim iskaznicama, budući ostvaruju pravo na besplatan prijevoz - kažu iz Jadrolinije.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev