>
Od ukupne duljine od 5,63 kilometara, dosad je probijeno 1,2 kilometra druge cijevi tunela Učka. Projekt je vrijedan 200 milijuna kuna, a procjenjuje se da bi do sredine iduće godine druga cijev trebala biti potpuno probijena.
Izgradnja druge cijevi tunela Učka dio je projekta Dopuna na puni profil dionica Vranja – Tunel Učka (portal Kvarner) u okviru kojeg će se izgraditi 8 kilometara dionice, uključujući drugi trak od čvora Vranja do tunela Učka / Portal Kvarner i drugu cijev tunela Učka u duljini od 5,63 kilometara.
Podsjetimo, druga cijev tunela Učka svečano je probijena 17. prosinca 2020., a uz radove na izgradnji druge cijevi, istovremeno se odvijaju radovi na novom čvoru Vranja, gdje je započela izgradnja vijadukta Zrinšćak te novog nadvožnjaka u okviru buduće petlje Vranja.
– Činjenica je da radovi idu jako dobro, da je ovo za sve nas jedan veliki doživljaj, jedno novo iskustvo. Budući da se u gradnji tunela ovdje koristi najsuvremenija tehnologija, da je s istarske strane probijeno 800 metara, a s kvarnerske 400 metara, znači ukupno 1,2 kilometra tunela je probijeno na današnji dan.“, istaknuo je ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković koji je jučer obišao radove s istarske strane.
Kazao je da bi tunel fizički trebao biti probijen do sredine iduće godine te da bi cjelokupni radovi trebali biti završeni sredinom 2024. godine. Paralelno s tunelom Učka radi se i na završetku punog profila Istarskog ipsilona do Matulja.
Radovi na toj fazi projekta trebali bi početi sljedeće godine i time bi cijeli projekt Istarskog ipsilona bio završen.
J.K.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev