>
Odluka je donesena na današnjoj, 53. sjednici Vlade RH.
Što je na stvari? Pa izgleda dugovanja prema državi koja nikako da se riješe.
Plan je bio da se prodajom 100-postotnog udjela tvrtke - kćeri djelomično pokriju dugovanja matičnog “3. maja” prema državi. Ta prodaja trebala je omogućiti vraćanje dijela sredstava iz kredita od 23,45 milijuna eura, koji je odobren za završetak gradnje broda “Algoma Endeavour”. Međutim, postupak prodaje ovog ljeta nije uspio jer je natječaj poništen, piše Novi List.
Za stari “3. maj” postoji izgleda samo stečaj, koji će uslijediti nakon isporuke “Algoma Endeavoura”. Tvrtka kćer će privremeno poslovati pod upravom države, konkretno CERP-a, slično kao što je to već slučaj s Uljanikom 1856.
Na sjednici Vlade donesena je dakle i formalna odluka o prijenosu koncesije sa starog “3. maja” na tvrtku - kćer. U veljači iduće godine, ova će tvrtka započeti rezanje čelika za gradnju novog Scenicovog kruzera vrijednog oko 250 milijuna eura.
Ovaj potez države omogućit će kažu nastavak poslovanja dijela riječkog brodogradilišta, dok matična tvrtka “3. maj” ulazi u završnu fazu svog poslovanja s neizbježnim stečajem.
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev