>
Trajekt star 27 godina Jadrolinija je platila 12 milijuna eura bez PDV-a, no potrošeno je još novca, a da to javnost nije znala.
Dakle osim osnovne cijene na dva ugovora za remont nacionalni je brodar potrošio dodatnih 2,7 milijuna eura ili gotovo četvrtinu vrijednosti broda koji je zbog problema još na vezu u brodogradilištu Viktor Lenac.
Trajekt će ploviti na liniji Split – Vela Luka – Ubli, još je po nalogu inspektora Lučke kapetanije Rijeka privezan na remontu u brodogradilištu Viktor Lenac, a kako saznaje tportal, na plovidbu bi se trebao otisnuti tijekom svibnja.
Oliver, odnosno Hermes, kako se zvao u Grčkoj, gdje je kupljen, izazvao je posljednjih tjedana veliku pažnju javnosti jer osim što je imenovan po glazbeniku Dragojeviću, trebao se uključiti na plovidbu linijom koja je izuzetno opterećena.
Koliko se dalje saznaje iz pisanja tportala iz Jadrolinije kažu kako je većina nedostataka na brodu uspješno otklonjena, a ostatak problema rješava se i postupak je pri kraju.
Tportal dalje piše kako je Jadrolinija s Viktorom Lencom do sada sklopila dva ugovora za remont Olivera. Prvi u prosincu prošle godine za usluge hitnog dokovanja i podvodnih radova, u vrijednosti od 150 tisuća eura bez PDV-a, i drugi, sklopljen polovicom ožujka ove godine, za remont broda vrijedan 2,55 milijuna eura bez PDV-a.
Prvi ugovor nije bio na javnom tenderu zbog, kako je objašnjeno, iznimne žurnosti izazvane događajima koje javni naručitelj nije mogao predvidjeti. Za drugi je u sustavu nabave Jadrolinija uputila poziv u sedam domaćih brodogradilišta, ali je zaprimila samo spomenutu ponudu Lenca. Prema zahtjevima iz nabave, maksimalan rok za remont iznosio je 35 dana.
Lenac je dostavio specifikaciju za svaku od dvadeset grupa, a najskuplje stavke u poslu od 2,55 milijuna eura bez PDV-a bile su: stroj - glavni motor (657 tisuća eura), paluba - garaža (450 tisuća eura) te grupe ugostiteljstvo (298 tisuća eura) i elektro radovi (282 tisuće eura). Stavke koje su još premašile sto tisuća eura bile su: stroj - tankovi (189 tisuća eura), oplata vanjske palube (150 tisuća eura) i opći poslovi (188 tisuća eura).
Je li 2,7 milijuna eura bez PDV-a, koliko je dosad potrošeno na radove, i konačna svota, ostaje pitanje, kao i to hoće li brod zaploviti u svibnju.
J.T.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev