2 min. čitanja

Gosti prepoznaju kvalitetu Šibenika kao jedinstvene turističke destinacije

Gosti prepoznaju kvalitetu Šibenika kao jedinstvene turističke destinacije
Foto: Boris Kačan

IQM Destination Šibenik u prvih šest mjeseci 2023. godine zabilježio ukupan porast zadovoljstva gostiju od 2%.

Temeljem ukupno 6.750 recenzija u periodu od siječnja do lipnja 2023. godine, gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 92/100,  odnosno 2% većom kvalitetom u odnosu na prethodnu 2022. godinu.

Čak 5% više gostiju ove se godine odlučilo ocijeniti kvalitetu određenih segmenata u destinaciji kroz komentiranje i dijeljenje svojih dojmova putem različitih online platformi.

Atrakcije ove rado posjećene dalmatinske destinacije ocjenjene su kvalitetom 90/100 temeljem 1.209 recenzija. Ugostiteljskim objektima dodijeljena je ocjena 92/100 na osnovi 1.730 recenzija, a privatni smještaj također bilježi 92/100 s 237 recenzija.

Povećanje zadovoljstvom kvalitete od 9% zabilježeno je u kampovima; 89/100 s 237 recenzija, dok hoteli s 89/100 i 135 recenzija bilježe povećanje od 1%.

Veliki udio dionika u turizmu Šibenika prima vlastite izvještaje kvalitete što im daje mogućnost za usporedbu s konkurencijom i ostalim destinacijama u Hrvatskoj, ali i u svijetu. Upravo integriranim upravljanjem kvalitetom, kao i mogućnošću da dionici primaju vlastite izvještaje te se uspoređuju s konkurencijom u svijetu, zajednički se kreira kvaliteta te jača prepoznatljivost destinacije.

Grad i Turistička zajednica grada Šibenika omogućili su turističkim djelatnicima preduvjete za kvalitetan rad kroz suradnju i koordinaciju aktivnosti. Uz veliki broj organiziranih događanja, na ovaj su način kvalitetno se pripremili dolazak gostiju.

- Težiti destinacijskoj kvaliteti od minimalno 92/100 cilj je svih nas jer upravo na taj način potičemo kvalitetan omjer cijene i kvalitete, a naposljetku i zadovoljstvo gosta što je zapravo najjača promocija Šibenika. Unatoč povećanju cijena, naši gosti osjećaju da je isto popraćeno i povećanjem kvalitete što je u ovom osjetljivom razdoblju prelaska na euro, osobito važno za budućnost šibenskog turizma - smatra direktor Turističke zajednice grada Šibenika, Dino Karađole, te ovim putem poziva sve partnere u destinaciji da i u drugoj polovici 2023. godine dokažu kako Šibenik može zadržati postojeću kvalitetu, bez sezonskih oscilacija u razdoblju svih popunjenih kapaciteta.

Inače, u projektu „Integriranog upravljanja kvalitetom“ pod nazivom „IQM Destination Šibenik“ u koji su uključeni mnogobrojni sudionici na području destinacije, periodično se izvještava o kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju turizmom na području grada Šibenika. Rezultati i mjerenja periodično se uspoređuju s prošlogodišnjim rezultatima te se zahvaljujući dobivenim rezultatima mogu uvesti potrebna poboljšanja.

I.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.