Međunarodni turistički sajam traje od 14-16. ožujka i na njemu se predstavljaju regionalne destinacije, hotelijeri, agencije, ali i nacionalni brodar Jadrolinija.
Hrvatska je na sajmu i zemlja-partner što povećava vidljivost ljepota koje na sajmu predstavljamo. To drugim riječima znači da naši turistički proizvodi na ovom prestižnom sajmu imaju posebnu promociju! Posebna promocija uvijek dobro dođe, iako i ptice na grani znaju da hravatske ljepote i kvaliteta domaćih proizvoda osvajaju i bez bilo kakvog posebnog tretmana.
Partnerstvo i prijateljstvo između Hrvatske i Italije svečano je obilježeno u obliku svečane večere prvi dan sajma, u četvrtak 14. ožujka u poznatom restoranu s pogledom na Napulj.
U sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu predstavlja i 14 suizlagača među kojima je i TZ Kvarnera kao turističke zajednice županija Zadarske, Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske te gradova Zagreb, Dubrovnik, Rab, općine Lopar.
- Italija i Hrvatska su dvije bliske i prijateljske zemlje koje snažno povezuje i turizam. To potvrđuje i veliki broj talijanskih turista koji vrlo rado posjećuju Hrvatske destinacije. Lani ih je bilo skoro milijun, a ove godine očekujemo nastavak pozitivnog trenda s posebnim naglaskom na razdoblja prije i poslije sezone, te daljnjem rastu i razvoju održivog turizma. učinili smo i posebne iskorake u osmišljavanju ponude usmjerene na talijansko tržište - kaže direktor HTZ-a Kristijan Stančić.
Talijani nas kažu tradicionalno "vole", kako su sezoni tako sve više i van nje pa u Hrvatskoj turističkoj zajednici s nestrpljenjem očekuju uskrsne blagdane koji će u broju posjetitelja pokazati koliko je ta ljubav zapravo jaka.
#Napulj: do 16. 3. održava se sajam BMT - Borsa Mediteranea del Turismo. Po prvi put Hrvatska je Zemlja partner. pic.twitter.com/qnRRHbQua9
— HRT - Radio Pula (@RadioPula) March 14, 2024
J.T.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev