>
ŠIBENIK - Radni sastanak na temu rekonstrukcije državne ceste DC8 – Jadranske magistrale, dionice kod Šibenskog mosta, održan je u četvrtak u Uredu gradonačelnika Grada Šibenika između gradonačelnika Željka Burića, njegovog zamjenika Danijela Milete s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta d.o.o. Josipa Škorića te članicom Uprave HC-a Željanom Šikić.
Razgovaralo se na sastanku o aktualnom projektu koji je pred raspisivanjem javnog natječaja za izbor izvođača radova, ali i ostalim budućim ključnim projektima, posebice o čvoru Mandalina te čvoru Njivice, a nakon sastanka izaslanstva su posjetila lokaciju u Zatonu.
- Ovo je nastavak odlične suradnje s Hrvatskim cestama, ali i nastavak rješavanja dugogodišnjih prometnih problema u Šibeniku. Koliko je kvalitetna naša suradnja, vidi se i iz izvrsnih prometnih rješenja projekta Rokići te čvora Meterize. Oba rješenja su promet učinila sigurnijim i bržim što ne sumnjam da će biti i slučaj s raskrižjem prema Zatonu. Riječ je o, uvjetno rečeno, manjem projektu, ali iznimno značajnom za sigurnost prometovanja na Jadranskoj magistrali - istaknuo je Burić.
Procijenjena vrijednost radova za rekonstrukciju raskrižja državne ceste DC8 s bivšom županijskom cestom (Raslina – Zaton – DC 8), koja je u međuvremenu postala nerazvrstana cesta na području grada Šibenika, iznosi 4.500.000,00 kuna, a rok izvođenja radova je četiri mjeseca.
- U rujnu ove godine ishođena je Građevinska dozvola te nas još očekuje raspisivanje javnog natječaja za izbor izvođača radova. Duljina zahvata na državnoj cesti DC8 (os1) iznosi 350.0m, a na cesti ŽC608800 (os2) prema Zatonu 138.25m. Projektnim rješenjem predviđeno je izmještanje pozicije postojećeg raskrižja državne i županijske ceste za otprilike 50 metara zapadnije na kvalitetniju lokaciju iz perspektive preglednosti i sigurnosti odvijanja prometnih tokova - rekao je Škorić.
Dodane su trake za lijevo skretanje iz smjera Šibenika na odmorište Šibenskog mosta i iz smjera Vodica prema Zatonu. Također su dodane trake za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu raskrižju i izlazu sa privoza na D8, kao i trake za usporavanje, odnosno ubrzanje na prilazu odmorištu i izlazu sa njega. Osim toga na sjevernom kraku raskrižja (prema Zatonu), predviđeni su fizički uzdignuti otoci za vođenje i usmjeravanje prometnih tokova. Rekonstrukcijom je ostvarena zaštita, premještanje, odnosno zamjena dijela postojećeg vodovoda te je osiguran i projekt napajanja te rasvjete raskrižja.
Osim rekonstrukcije ceste prema Zatonu, na radnom sastanku se razgovaralo i o čvorovima Njivice te Mandalina, za koji će biti raspisan natječaj do kraja ove godine. Riječ je, nakon čvora Rokići, o drugom deniveliranom ulazu u Grad Šibenik s državne ceste DC8, odnosno Jadranske magistrale. Također, bilo je riječi i o rekonstrukciji raskrižja državne ceste DC8 u Jasenovu te na Tromilji.
- Razgovarali smo o projektima koje smo završili i o budućim prioritetima za razvoj infrastrukture i održavanje. Ključni projekti su čvorovi Njivice te čvor Mandalina i u tom pravcu smo u visokoj fazi s dokumentacijom. Svi čvorovi su projektirani tako da u budućnosti mogu podnijeti promet s dva prometna traka u jednom smjeru - naglasio je predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić dodavši kako je ključno da Grad Šibenik i Hrvatske ceste zajednički sagledavaju razvoj prometne infrastrukture na području grada, dok je gradonačelnik Burić istaknuo da čvorovi u Šibeniku rješavaju promet i u kretanju i u stajanju.
Grad Šibenik
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev