3 min. čitanja

HTZ DOBIO OPASNU KONKURENCIJU: Pokrenut novi turistički portal na 15 jezika

HTZ DOBIO OPASNU KONKURENCIJU: Pokrenut novi turistički portal na 15 jezika
Foto: PR

Paul Bradbury, Britanac koji već 18 godina živi na Hvaru i  kroz svoj portal Total Croatia promovira turistički potencijal Hrvatske u cijelom svijetu, u ponedjeljak je u Dubrovniku  predstavio novu digitalnu web platformu www.total-croatia.com koja posjetiteljima nudi ključne informacije o hrvatskim destinacijama na čak 15 svjetskih jezika.

Kako prenosi Index, nova web platforma s različitim informacijama o Hrvatskoj na engleskom, njemačkom, francuskom, španjolskom, talijanskom, poljskom, japanskom, kineskom, ali i do sada zanemarivanim jezicima poput rumunjskog i ostalih jezika zemalja iz kojih nam dolazi sve više gostiju Bradbury je, u suradnji sa komunikacijskim stručnjacima Krešimirom Macanom i Nikolinom Vicelić, predstavio na hibridnoj konferenciji održanoj u Dubrovniku.

Prema onome što je izneseno na konferenciji, vrijednost portala i informacija koje nudi turistima već su prepoznale i najvažnije turističke kompanije u Hrvatskoj i proglasile ga “nacionalnim turističkim portalom”. Portal je dio, kako je kazao Bradbury, obitelji Total-Croatia-News (TCN), u sklopu kojeg već oko 18 godina objavljuje članke, vijesti i ostalo o Hrvatskoj. Istaknuo je da Hrvatsku mnogi žele posjetiti, za što im trebaju točne i kvalitetne informacije.

Svi oni koji planiraju odmor u Hrvatskoj, odsad će s lakoćom i na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije – i to na svom jeziku – na novom hrvatskom turističkom portalu koji, zajedno s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske, naveo je Paul Bradbury.

Uz osnivača Bradburyja za portal pišu novinari i spisatelji poput Marca Rowlandsa, bivšeg novinara engleskog Guardiana i Time Out Croatia;  Morane Zibar, zvijezde HTV-og kviza Potjera i gastroblogerice, Nikole Pezića, antropologa, prevoditelja i osnivača Eat Istria i mnogi drugi.  Ovaj jedinstveni projekt već su prepoznale eminentne tvrtke poput Sunčanog Hvara, Hilton Hotels iz Zagreba, Falkensteiner Hotels and Residences, Punta Skala, Savills Real Estate iz Dubrovnika, Adriatic Weddings Croatia, Algebre, a upravo su u tijeku razgovori i s ostalim  zainteresiranim turističkim kompanijama i malim poduzetnicima u pojedinim destinacijama.

Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a da se portal nametne kao najbolje rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.

Bradbury je na konferenciji naglasio da portal nudi najbolje i pravovremene turističke informacije o Hrvatskoj te odgovore na pitanja o kojima posjetitelji koji dolaze u Hrvatsku žele znati više i to na njihovom jeziku. “Stvaramo izuzetno zanimljiv sadržaj o Hrvatskoj koju promatramo očima posjetitelja, a pri tom koristimo lokalno znanje i savjete”, naglasio je Bradbury.

“Mnogi žele doći u Hrvatsku na duže vrijeme kao digitalni nomadi i kao turisti, i u pandemiji, ali im nedostaje pravih informacija na njihovim jezicima. Sada se to nudi na novom portalu u čijem smo se stvaranju vodili inovativnošću i komunikativnošću. Najvažnije je turistima dati ono što žele, a uz ostalo to su svakako i informacije o destinaciji na njihovim jezicima, koje pripremamo u suradnji s lokalnim stanovništvom”, kazao je Bradbury.

Pritom je spomenuo  rumunjske turiste, dodavši da “ne zna je li Hrvatska turistička zajednica ikada radila informacije za njih na rumunjskom”. Osvrnuo se i na, kako je ocijenio, slabu javno-privatnu suradnju u turizmu u Hrvatskoj, te naveo neke iznimke dobre prakse, poput onih u Dubrovniku i Zagrebu gdje je naišao na suradnju s turističkim zajednicama i gradskim upravama.

Dodao je i da u ovom projektu ne trebaju ništa od Hrvatske turističke zajednice, a da surađuju s mnogim hotelijerima i destinacijama, uz napomenu da se u Hrvatskoj očekuje i “novi val turizma”.

M.B.

PROČITAJTE JOŠ:

Hrvatska turistička zajednica tužila Britanca zbog šale – Razgovarali smo s njim
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.