2 min. čitanja

HTZ lista promo objave stranih časopisa, pa kaže: "Francuski Terre Sauvage na 100 stranica predstavio ljepote Hrvatske"

HTZ lista promo objave stranih časopisa, pa kaže: "Francuski Terre Sauvage na 100 stranica predstavio ljepote Hrvatske"
Foto: Pixabay / Morski HR

Jedan od najčitanijih i najutjecajnijih francuskih magazina specijaliziranih za turističke teme i putovanja Terre Sauvage, kojeg mjesečno prati milijun čitatelja, svoje svibanjsko izdanje magazina posvetio je Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji posvetivši joj čak 100 stranica, dok naslovnicu ovog broja krasi prekrasna fotografija Plitvičkih jezera, izvještava Hrvatska turistička zajednica, ne navodeći pritom kakav deal imaju s francuskim časopisom.

Osim Plitvičkih jezera u magazinu su predstavljeni i nacionalni parkovi Sjeverni Velebit, Krka te Kornati, Park prirode Papuk, kao i posebnosti Istre i još mnogo toga.

- Hrvatsku ne čine samo lijepe plaže i stari kamen.. Hrvatska je zemlja u kojoj priroda, na naše oduševljenje, posjeduje tisuću i jedno lice - istaknuo je u uvodniku glavni urednik magazina Oliver Thevent.

Nije ovo prvi put da zaposlenici turističkih zajednica listaju strane časopise, kako bi se nekim promotivnim člankom pohvalili u javnosti, pa tako ni ovaj put direktor HTZ-a Kristijan Staničić nije propustio kazati da je "Francuska  jedna od naših najvažnijih emitivnih tržišta s velikim potencijalnom daljnjeg rasta i razvoja".

- Uvjeren sam kako ćemo, prema dosadašnjim pozitivnim trendovima i analizama, u ovoj turističkoj godini ostvariti vrlo dobre rezultate s francuskog tržišta i među Francuzima zadržati poziciju jedne od njima omiljenih destinacija na Mediteranu - zaključio je Staničić.

Iz HTZ-a se dodatno hvale "suradnjom s francuskim medijima", te navodi da su uz to još organizirali posebno B2B događanje, odnosno sedmo izdanje „Dîners du Tourisme“ u suradnji s turističkim zajednicama Kvarnera, grada Zagreba i grada Opatije, gdje će, kako kažu, okupiti turističke agente i turoperatore poput Worldia Cercle des Vacances, Secrets de Voyages, Parfums du Monde, My Family Time te Comptoirs des Voyages.

Na kraju zaključuju da popularnost Hrvatske u na francuskom tržištu potvrđuju i brojke iz sustava eVisitor prema kojima su Francuzi u dosadašnjem dijelu godine ostvarili preko 42.000 dolazaka i više od 111 tisuća noćenja što u usporedbi s prošlogodišnjim rezultatima predstavlja rast u dolascima od 21 posto te u noćenjima od 8 posto.

I.B.

PROČITAJTE JOŠ:

HTZ traži novi slogan i vizualni identitet hrvatskog turizma!
Hrvatska turistička zajednica objavila je Natječaj za izbor krovnog komunikacijskog koncepta - Big Idea te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, koji će se provoditi u dvije faze postupka. Prva faza uključuje predselekcijski postupak koji se odnosi na dostavu dokumentacije…
Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.