>
  2 min. čitanja

HTZ usvojila plan za 2021.: “Hrvatsku pozicioniramo kao jednu od najsigurnijih destinacija na Mediteranu“

HTZ usvojila plan za 2021.: “Hrvatsku pozicioniramo kao jednu od najsigurnijih destinacija na Mediteranu“
Foto: HTZ / Screenshot

Danas je održana online 13. sjednica Skupštine Hrvatske turističke zajednice na kojoj su članovi Skupštine, pod predsjedanjem ministrice turizma i sporta i predsjednice HTZ-a Nikoline Brnjac i direktora HTZ-a Kristijana Staničića, između ostalog, usvojili Godišnji program rada i financijski plan HTZ-a za 2021. godinu, kao i novi Statut HTZ-a koji je usklađen s novim zakonskim odredbama.

Sukladno planu za iduću godinu, Hrvatska turistička zajednica pojačat će marketinške i PR aktivnosti, a dodatno će se ojačati i aktivnosti u domeni strateških projekata u koje će se moći uključiti lokalne i regionalne turističke zajednice. Također, u 2021. godini u fokusu će biti predstavljanje hrvatske turističke ponude s naglaskom na sigurnost te dobru pripremljenost Hrvatske i hrvatskih turističkih destinacija u okolnostima pandemije bolesti COVID-19.

– Vjerujem kako ćemo intenzivnijim promocijskim kampanjama na ciljanim tržištima Hrvatsku etablirati kao sigurnu destinaciju, kapitalizirajući činjenicu da imamo dobru povezanost svim vrstama prijevoza, a posebice cestovnu, što je vrlo važno za naša emitivna tržišta. Sigurnost je i do sada bila naš brend, kojeg ćemo nastaviti izgrađivati i prilagođavati novim uvjetima. Vjerujem da u nadolazećoj godini, uz cjepivo i pridržavanje epidemioloških mjera, možemo očekivati željeni turistički promet – poručila je ministrica Nikolina Brnjac.

Također, članovi skupštine usvojili su izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2020. godinu, a prihvaćena je i odluka o raspisivanju natječaja za izradu Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje od 2021. do 2025. godine.

– S obzirom na okolnosti zadovoljni smo ostvarenim turističkim prometom u ovoj godini koji je s 50 posto realizacije lanjskog prometa nadmašio prvotne procjene. U idućoj godini, koju će obilježiti last minute potražnja, očekujemo rast turističkog prometa i ostvarenje boljih turističkih rezultata. Pritom ćemo se u promotivnom smislu fokusirati na bliska i tradicionalna srednjeeuropska tržišta kojima smo lako dostupni vlastitim prijevozom te s kojih smo i tijekom ove izazovne godine ostvarili vrlo dobre rezultate. Također, u budućem oporavku turističkih tijekova ključnu ulogu imat će i novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma u čiju izradu krećemo, a koji će redefinirati marketinšku strategiju, odrediti ključne elemente i pravac brendiranja hrvatskog turizma i odrediti smjernice za novi krovni komunikacijski koncept –  izjavio je direktor Kristijan Staničić, dodavši kako je u ovom trenutku najvažnija strpljivost i pridržavanje mjera.

– Odgovornim ponašanjem svi zajedno možemo pozitivno utjecati na smanjenje broja oboljelih i na taj način dati doprinos u pozicioniranju Hrvatske kao jedne od najsigurnijih destinacija na Mediteranu – zaključio je Staničić.

Dodajmo kako su na sjednici imenovani i novi članovi Skupštine HTZ-a, odnosno predstavnici turističkih zajednica pojedinih županija, među kojima su Istarska, Zadarska, Šibensko-kninska, Krapinsko-zagorska, Međimurska, Bjelovarsko-bilogorska i Sisačko-moslavačka županija te Grad Zagreb.

D.G.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.