>
  2 min. čitanja

HTZ usvojio plan za 2025. godinu - Očekivani prihod 55,3 milijuna eura

HTZ usvojio plan za 2025. godinu - Očekivani prihod 55,3 milijuna eura
Foto: Ministarstvo turizma i sporta

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u ponedjeljak je usvojilo godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu kojim se planira prihod od 55,3 milijuna eura, a dana je i potpora vladi za provedbu koncepcije održivog turizma, priopćio je HTZ.

Sukladno novom programu, HTZ planira uključiti i prihode iz posebnih fondova.

HTZ poručuje da će se prilikom provođenja promotivnih aktivnosti posebno voditi računa o kriterijima kojima gosti prema najnovijim istraživanjima pridaju najviše pažnje, a to su sigurnost destinacije, ugodna klima, cjenovna konkurentnost i gostoljubivost domaćina.

Među aktivnostima koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027. godine, odnosno fokus će biti na 11 od 23 inicijative, među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će fokus biti na premium segmentu ponude, ali i manje poznatim destinacijama. Radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti.

Predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.

Razgovaralo se i o tijeku reforme upravljanja razvojem turizma. Turističko vijeće dalo je punu podršku reformi te svim naporima koje Vlada ulaže u razvoj održivog turizma kako bi se osigurala njegova uspješnost i konkurentnost i u budućnosti, kaže se u priopćenju, prenosi HRT.

- Ukupni planirani prihod HTZ-a u 2025. veći je za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji te smo programom rada za iduću godinu pojedinačno utvrdili sve planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje - rekao je direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

Prilagodba trendovima

Dodao je da su prilikom planiranja i definiranja ciljeva u obzir uzeti aktualni tržišni trendovi prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi.

Naglasio je kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa kroz godinu, teritorijalna disperzija prometa te povećanje potrošnje po turistu.

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina apelirao je da cijene budu realne i prate kvalitetu usluge, jer, kako je rekao, "svako podizanje cijena koje nema svoju opravdanost, tržište će kazniti".

- Naše konkurentske zemlje već su se ove godine vratile u potpunosti, a trebamo biti svjesni kako se mnoga naša emitivna tržišta nalaze u izazovnoj gospodarskoj situaciji te će cijena više nego ikada do sada biti važna za odabir destinacije - objasnio je Glavina.

I.N.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.