>
Kako se izgrađuju svjetski turistički brendovi i što stoji iza najnagrađivanijih istarskih proizvoda, u subotu 1. ožujka su istražili studenti.
Radi se o "sretnim" studentima četvrte prijediplomskih sveučilišnih studija Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu te Menadžment održivog razvoja na Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu.
- Studenti su oduševljeni jer su prvi put vidjeli i kušali ono što inače nisu imali priliku doživjeti, a što je srž magije Istre. Ljubav prema radu na zemlji i kvaliteti proizvoda je ono što ovu regiju čini posebnom ljudi ovdje imaju strast za radom na zemlji, a to se odražava u svakom proizvodu. Nije važno koliko proizvoda imate, već koliko im posvetite pažnje. Istra je najbolje u zemlji naučila kako pravilno kvalitetan proizvod treba biti i kako ga treba brendirati. Ovdje nije samo riječ o proizvodnji, već o zajedništvu i podršci među ljudima, koji međusobno promoviraju svoje proizvode i dijele znanje - istaknuo je Krešimir Macan.
Studenti su iz prve ruke učili o uspjehu tako što su posjetili uljaru u Vodnjanu, mljekaru u Žminju, potom su u Labinu učili o turizmu i uslužnim djelatnostima, a za kraj su posjetili jednu destileriju u Buzetu.
- Zahvaljujući Turističkoj zajednici Istarske županije, naši su studenti imali priliku doživjeti u praksi sve ono što uče u teoriji. Istra je svjetski poznat turistički brend i vodeća maslinarska regija, a vjerujemo da je ovo putovanje tek početak jedne lijepe dugoročne suradnje. Takva povezanost akademske zajednice i turističkog sektora ključna je za razvoj stručnih kadrova i unapređenje turizma u Hrvatskoj. Naravno, uključene su bile i druge turističke zajednice, poput Turističke zajednice grada Labina i Turističke zajednice grada Buzeta, kojima također zahvaljujemo što su omogućile studentima da dožive ovo jedinstveno iskustvo - suorganizatorica putovanja Marija Ivaniš.
Foto: Press
J.T.
© 2025 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev