>
Hrvatski nacionalni brodar Jadrolinija najavio je kako rujan znači povratak školaraca u školske klupe, a mnoštvo njih oslanja se na prijevoz njihovih brodova do svojih klupa ili vikend povratke obiteljima.
- Svima želimo sretan početak nove školske godine u kojoj nastavljamo biti pouzdana cjelogodišnja veza i neizostavan dio života na hrvatskim otocima.
Donosimo nekoliko lijepih priča kako bismo poželjeli dobrodošlicu rujnu i novim počecima koje donosi.
Posada na liniji Mali Lošinj - Rijeka
Vrlo profesionalani, brižni i ljubazani, a da pritom znaju napraviti i odličnu kavu. N.K.
Posada na liniji Brbinj (Dugi Otok) - Zadar (Gaženica) pružila prvu pomoć suprugu koji se onesvijestio
Još jednom se zahvaljujem cijeloj posadi trajekta. Mom suprugu, koji se onesvijestio pri dolasku u Zadar, je bila pružena sva potrebna prva pomoć - do dolaska hitne pomoći. Još jednom hvala od srca svakome od njih! M.J.H.
Posada katamarana Novalja i djelatnici u agenciji Zadar
Izgubila sam mobitel te sam ga dobila zahvaljujući trudu vaših djelatnika. Svi su bili jako uslužni i zato im ide moja pohvala. Iskrena hvala za sve svima koji su mi pomogli! L.V.
Posada trajekta na liniji Ploče - Trpanj
Nakon ukrcavanja na trajekt u Trpnju primijetila sam da sam zaboravila mobitel i punjač, ostali su u kući gdje sam bila smještena. Radim na televiziji i to mi je neophodan alat za posao. Istrčala sam i zamolila kolegu da me trajekt pričeka koji minut da se vratim po mobitel. On sa svojim prijatnim osmijehom mi kaže - ne brinite, svakako imamo još 5 minuta. Iako sam trčala i tamo i nazad, zakasnila sam minut - dva, ali Mario je stajao na molu, pružio mi ruku da me što brže povuče na trajekt. Nekome malo, meni mnogo, previše. I.I.
Djelatnica na prodajnom mjestu u Šepurinama vlastitim novcem platila karte
Najiskrenije se zahvaljujemo gospođi koja radi na blagajni u luci Šepurine (Prvić) koja je iskazala nevjerojatnu ljubaznost i povjerenje plativši nam vlastitim novcem karte do Vodica i natrag. Zahvaljujući njezinoj pomoći, uspjeli smo nastaviti putovanje bez ikakvih problema. Bili bismo vam zahvalni kada biste joj prenijeli naše najtoplije zahvale i pozdrave. Možda biste također mogli razmisliti o nekom obliku priznanja za nju, jer su njezini postupci zaista bili od pomoći i ostavili su veliki dojam na nas. P.O.
Odjel prodaje
Zahvaljujem na nedavnim iscrpnim, promptnim te profesionalnim odgovorima na upite mailom dobivene od djelatnice prodaje. D.B.
Odgovaranje na potrebe 12 milijuna putnika u Jadroliniji odražava se na mnogo razina. Od svakodnevne razine na kojoj naše posade i djelatnici pružaju ruku i osmijeh u raznim nepredvidivim situacijama, one kada kada je potrebno pružiti pomoć tijekom plovidbe ili osigurati brzi izvanredni prijevoz interventnim službama, do velikih promjena kojima Jadrolinija svakodnevno pokazuje da ima sluha za potrebe otočnog stanovništva i brojnih gostiju.
Tako su redovito organizirane brojne izvanredne plovidbe kako bi svi stigli do svojih odredišta, a naši brodovi nastavljaju s plovidbom dok postoji potreba. Prilagodbe su ponekad i na razini cjelokupnog reda plovidbe, pa je tako na trajektnoj liniji Dubrovnik - Koločep - Lopud - Suđurađ produljen period reda plovidbe sa svakodnevnim ticanjem luka Lopud i Koločep - kazali su iz Jadrolinije.
I.B.
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev