5 min. čitanja

Javljaju se svjedoci: "Gazda konobe naplaćuje struju na otoku Ravni Žakan... ne daju gostima u WC, osoblje se svađa, znam točno što rade!"

Foto: Čitatelji

Nakon našeg članka o ilegalnom korištenju pomorskog dobra na otoku Ravni Žakan od strane konobe Žakan, naplati struje, uvjetovanju priveza boravkom u restoranu, korištenja sredstava za zabavu i betoniranja rive i postavljanja inox bitvi bez ikakvih koncesija i dozvola, javilo nam se nekoliko čitatelja koji su svjedočili i nekim incidentima. Jedan od njih svjedočio je i naplati korištenja struje, koja navodno ima i svoj cjenik.

- Ja sam prošle godine bila s prijetaljima kada se dogodila jako neugodna situacija u spomenutoj konobi. Sada, kada sam vidila da je izišao članak u Morskom, odlučila sam vam poslati poruku kao znak podrške za vaš rad, nažalost nemam nikakvu snimku ili nešto da mogu pokrijepiti, ali sam vidila da su brodovi spojeni na struju i da spomenuti gazda isto tako tu uslugu naplaćuje - kazuje nam čitateljica.

Gostima nisu dali koristiti WC

- Nas 4 prijatelja smo uzeli izlet na Kornate turističkim brodom s polaskom iz Vodica. Kada smo došli na Ravni Žakan imali smo pauzu od sat vremena koju smo htjeli iskorititi u konobi i naručiti predjela jer sat vremena ne ostavlja nam za prostor za cijeli ručak. Neznajući da je pravilo konobe narudžba u tri slijeda, nakon tog odbijanja prebacili smo se u dio pred ulaz u restoran koji je predviđen očito samo kao bar.

Na upit prijateljice Francuzice koja je bila i trudna da želi na WC, ljubazno smo zamolili "oprostite, možete li nam reći gdje je WC?", isti konobar je rekao vi ne možete koristiti WC! Na naše čuđenje da zašto ne možemo koristiti ako smo gosti njihove konobe odgovorili su da je to takvo pravilo, da bi tako svi sad tražili odlazak u WC s turističkog broda, na naš prigovor da nitko osim nas nije bio u restoranu, ostali su vrijeme odlučili provesti za kupanje i da nitko ostalih s plaže nisu trazili korištenje.

Nakon toga smo krenuli na brod gdje sam kapetanu broda rekla da je ovo suludo, kapetan je također išao u restoran da ih pita u čemu je problem i da smo mi u tom trenutku gosti njihove konobe. Nakon toga je došlo do nekakve vike gdje je kapetan broda izašao iz restorana i otišao na brod i u dva navrata su agresivno izletili konobari s namjerom da krenu prema brodu, a ostatak osoblja ih je zadržavao.

Ostale jedrilice i jahte su i tad bile priključene na struju, svaka čast gazdi ako on tako svim gostima dijeli "besplatno" struju i vodu - poručuje čitateljica koja podsjeća da je njihovu priču svojedobno objavio Večernji list.

U međuvremenu doznali smo da i mnogi izletnički brodovi često kažu gostima da imaju problema s WC-om, pa ih šalju u restorane do kojih ih dovoze.

Damir iz Njemačke: "Primjetio sam izuzetno složene sisteme za proizvodnju struje, vidio sam dečka koji naplaćuje korištenje"

Morskom HR javio se danas i Damir iz Njemačke, koji je svjedočio još jednom incidentu, ali i još jednoj ilegalnoj radnji; naplati korištenja struje nautičarima.

- Poštovana gospodo, ja sam Hrvat koji živi i radi u Njemačkoj već nekoliko godina ljetujem na šibenskom području. Prošle godine sam bukirao izlet na Kornate brodom Sveti Jakov, kretali smo iz turističkog naselja Solaris. Posada kao i brod su bili uredni. Po dolasku u Kornate rečeno nam je da imamo stajanje na otoku Ravni Žakan.

Kad smo došli na odredište, brod je stajao ispred više od sat vremena i kapetan se svađao s osobljem restorana jer im nisu dali da pristup rivi, a na brodu je bilo cca 60 ljudi koji su nakon nekoga vremena počeli i glasno negodovati.

Kad smo na napokon došli na taj prekarasan otok, novi šok! Konobari i osoblje lokala nas tjeraju. Zatvaraju lokal i ne daju nam piće ni ništa za jelo uz obrazloženje da im je "dosta ovog de*ila kapetana šta ne zna prstati i vezati brod nego da smo sad još došli šporkavat wc".

Šetajući po otoku, primijetio sam golemo polje solarnih panela. Isto me fasciniralo jer se time bavio u Njemačkoj, tako sam shvatio da se radi o izuzetno složenim sistemima za proizvodnju struje. Tako sam upitao jednog od osoblja lokala da mi pojasni i dečko po imenu (podaci poznati redakciji) mi je sve ljepo objasnio jer je taman radio naplatu struje i vode na rivi otoka Ravnog Žaknja.

Izuzetno ljubazan vidjevši moje poznavanje sistema za proizvodnju struje, govori mi kako imaju i 3 agregata koji daju struju i desalinizator morske vode.

Tako mi je to ostalo u sjećanju jer sam mislio da je bar to jedna lipa slika da možeš kupiti struju i vodu na Kornatima i to mi je ostalo u sjećanju, doduše s gorkim okusom nepuštanja ljudi u lokal i tu temu mi je drugi gospodin onako kurpulentan rodom iz Crne Gore objasnio da je takvo pravilo restorana, jer se Nacionalni park navodno loše odnosi prema njihovom gazdi i da zato on ne pušta izletnike u svoj lokal.

Ovo moje iskustvo bi volio da prenesete u cijelosti jer redovito pratim vaš portal i tek sad vidim što se točno tamo događalo .Lijep pozdrav i nadam se da također objavite moju izjavu - poručio nam je Damir iz Njemačke.

Podsjetimo, pitali smo gazdu restorana Brunu Dragičevića kako je moguće da ima mjesta za punjenje strujom i opskrbu brodova, gdje piše „SAMO ZA GOSTE KONOBE ŽAKAN“ i to se nalazi na pomorskom dobru, odgovorio je da su to "naslijedili i da je bivša firma za to platila kaznu.

Za strujne priključke na koje su prikopčane ove jahte, tvrdi nam da su van pogona i da oni imaju solare s kojima ne mogu puniti nikoga:

- Eto, pitajte ih i je li tko struju dobio. Ako je tko i dobio, nismo naplatili ništa. Ako čovjek dođe i kaže da mu je baterija prazna, mi mu damo da si napuni bateriju – kaže nam, pa smo i pitali i dobili izjave više svjedoka koji tvrde sve suprotno!

Jurica Gašpar

PROČITAJTE JOŠ:

OTKRIVAMO Konoba na Kornatima ilegalno privatizira rivu za svoje goste - Županija: “Nemaju baš nikakvu koncesiju!” - Vlasnik konobe: “Ne moram ja ništa, mora se pišat’, srat’ i umrijet’!”
Svi šute, dok im paše. A onda kad jednome nije po volji, prijavi ono za što je i sam do jučer šutio. Tako se ukratko može skratiti sljedeća priča, koja stiže s Kornata. Ne samo Kornata, već i čitave naše obale, posebno one dalmatinske, ali zadržimo se na tren na
Pritisnite ESC za zatvaranje.