>
  1 min. čitanja

Kampanja za promociju cikloturizma na domaćem tržištu

Kampanja za promociju cikloturizma na domaćem tržištu
Foto: TZ Bakar

U cilju promocije domaćeg cikloturizma, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju „Bicikliraj, istraži i uživaj!“ koja je, između ostalog, fokusirana na EuroVelo 8 rutu koja obuhvaća cijelu hrvatsku obalu, od Istre do Dubrovnika.

Aktivnosi će se u sklopu kampanje provoditi narednih mjesec dana, na online i offline komunikacijskim kanalima, poručuju iz HTZ-a.

Foto: HTZ

– Cikloturizam je u Hrvatskoj unazad nekoliko godina značajno unaprijeđen te bilježi kontinuiran rast potražnje. Kao zemlja imamo vrlo kvalitetnu resursnu osnovu, integrirani smo u EuroVelo mrežu biciklističkih ruta, a dio rute koji prolazi kroz Hrvatsku obuhvaća svih sedam jadranskih županija ukupne duljine 1116 kilometara. Vjerujem kako ćemo ovom kampanjom domaće goste, kojih su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili više od 9 milijuna noćenja, još više potaknuti na otkrivanje Lijepe naše na jedan zanimljiv, zdrav i održiv način – istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

HTZ je u sklopu europskog projekta MedCycleTour, izradila i posebnu web stranicu „Eurovelo 8“ koja sadrži detaljne tehničke i turističke informacije o ruti, kartografske prikaze i GPX tragove dionica, podatke o vrsti podloga, atrakcijama koje se mogu posjetiti na dionicama i slične informacije.

K.B.

Pritisnite ESC za zatvaranje.

© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev

You've successfully subscribed to Morski HR
Great! Next, complete checkout for full access to Morski HR
Welcome back! You've successfully signed in
Success! Your account is fully activated, you now have access to all content.
Success! Your billing info is updated.
Billing info update failed.
Your link has expired.