>
Japan je poznat po svojim brojnim automatima koji nude sve, od svakodnevnih artikala poput pića i grickalica do nekonvencionalnih proizvoda kao što je kitovo meso, a odnedavno i medvjeđe.
Daishi Sato, koji je instalirao automat ispred svog restorana u zabačenom japanskom gradu, kaže da aparat nudi meso medvjeda uz lokalnu govedinu i sušenu planinsku ribu. Tjedno proda između 7 i 10 pakiranja.
Sato kaže da je lov na medvjede način kontrole njihove brojnosti. Naime, zbog nestašice hrane u planinama, životinje su je prisiljene tražiti u naseljenim područjima pa je u ruralnim dijelovima Japana sve više sukoba između medvjeda i ljudi. Lovcima je dopušteno svake godine odstrijeliti određeni broj medvjeda, prenosi The Animal Reader.
Prodaja kitovog mesa putem automata krenula je diljem Japana, države u kojoj je kitolov višestoljetna tradicija koje se ne žele odreći, početkom godine.
U 2021. potrošnja kitovog mesa u Japanu iznosila je oko 1000 tona, u usporedbi s 2,6 milijuna tona konzumirane piletine i 1,27 milijuna tona govedine, pokazuju statistički podaci.
Udruge koje se bore za dobrobit životinja osudile su posao s automatima nazvavši ga "još jednim niskim udarcem divljim životinjama".
Japan, Norveška i Island jedine su zemlje koje još uvijek dopuštaju komercijalni lov na kitove.
B.K.
PROČITAJTE JOŠ:
© 2024 Morski HR. Powered by Ghost & Staticweb.dev